دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صالح السهیلی

حوزه/ عضو جبهه مقاومت یمن گفت: امروز مردم یمن با این که مظلوم هستند، اما مقتدرند و این قدرت را داریم که تمام شهرهای عربستان را موشک باران کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سید جلال صالح السهیلی عضو جبهه مقاومت یمن، امروز در سومین همایش اقوام و ادیان در مکتب سردار سلیمانی که در سالن آمفی تئاتر رخشاء برگزار شد، اظهار داشت: در اسلام ملاک وحدت باید الله باشد و سردار سلیمانی تابع این ملاک بود و بیشتر وقت خود را در خارج از ایران برای آزادی ملت‌های مظلوم صرف کرد.

وی افزود: مسیر ما مسیر قرآن است و خداوند ما را از همراهی با ظلم و رژیم صهیونیستی نهی کرده است.

عضو جبهه مقاومت یمن تصریح کرد: حکومت یمن تحت نظر آمریکا بود و در حالی که پشتش به عربستان گرم بود، از سال ۲۰۰۴ گروه مقاومت به صورت رسمی وارد میدان شد و همینه آن‌ها را در هم کوبید.

وی تصریح کرد: در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با داعش و القاعده درگیر شدیم و همزمان با حکومت هم درگیر بودیم، رئیس جمهور یمن به عربستان فرار کرد و عربستان نیز با همکاری آمریکا و دیگر کشورها ناتوی نظامی علیه مردم یمن شکل داد و امروز مردم یمن با این که مظلوم هستند، اما مقتدرند و این قدرت را داریم که تمام شهرهای عربستان را موشک باران کنیم.

صالح السهیلی گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، انصارالله یمن وعده دادند انتقام سختی خواهیم گرفت و اتحاد ملت یمن و مقاومت در برابر دشمن و آزاد کردن بخشی از خاک خود از دست عربستان یکی از انتقام‌ها بود.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اصل‌های انصارالله داشتن رهبری است که به دنبال اتحاد مسلمین هستند و امام خمینی(ره) نیز در اوایل انقلاب فرمود، امت اسلامی مرز نداشت بلکه انگلیس مرزها را درست کرد.

عضو مقاومت یمن افزود: امام حسین(ع) هم مظلوم بود اما پیروز شد و یکی از مهم‌ترین دلائل پیروزی مردم یمن داشتن وحدت است و این اصل در هر کجا باشد، پیروزی هم به همراه خود می‌آورد که یکی از اصلی‌ترین نتایج وحدت، امنیت و آرامش است.

وی با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای متحد کردن امت اسلامی به کار گرفته و این امر مورد توجه رهبران انصارالله نیز قرار گرفته است، گفت: روزی که ما مبارزه را شروع کردیم رسانه‌های استکباری تبلیغ می‌کردند ایران می‌خواهد یمن را تصرف کند، اما رهبری هوشمندانه رهبران انصارالله این توطئه‌ دشمن را خنثی کرد و امروز نیز مردم به این نتیجه رسیده‌اند که ایران خیرخواه امت‌های اسلامی‌ است.

صالح السهیلی فشار اقتصادی را یکی از مهم‌ترین ابزارهای دشمنان اسلام دانست و گفت: باید قدر رهبر انقلاب را بدانید و امروز هم ایران و هم ما تحت فشار اقتصادی هستیم و همان‌گونه که ایران با مقاومت به خود متکی شد، ما هم روزی به این قدرت دست پیدا خواهیم کرد که در بُعد اقتصادی نیز به خود تکیه کنیم.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha