دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ذر

نماینده ولی فقیه درکاشان به اهانت یکی از نشریه های فرانسوی به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مردم ایران قدر ولایت فقیه را می دانند و اگر با مجاهدت حاج قاسم در عراق و ایران اتفاقی نیفتاد به خاطر تبعیت او از ولایت فقیه بود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه کاشان در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) این شهر با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دومین سالگرد ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی(ره) با بیان اینکه سینه انسان عاقل صندوق رازهایش می باشد، گفت: جوانان نباید مسائل خانوادگی خود را برای هر کسی بیان کنند.

امام جمعه کاشان، تنها راهکار فرهنگی در فضاهای آموزشی را محبت، مودت و گشاده رویی دانست و افزود: گاهی محبت و گشاده رویی مربی، وسیله جذب دانش آموزان در گرایش به مسائل دینی و اسلامی می شود .

وی، کشف حجاب رضاخانی در ۱۷ دی ۱۳۱۴ را لکه ننگ دانست و گفت: رضاخان خبیث وقتی از دیدار با آتاتورک برگشت گفت راز پیشرفت ترکیه کنار گذاشتن دین است، لذا حجاب را در ایران ممنوع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: در حالی که چادر قبل از اسلام حتی در زمان هخامنشیان مرسوم بوده و خانم ها در جلسات اشرافی با چادر حضور پیدا می کردند رضاخان ملعون حجاب ملی کشورمان را نیز از بین برد.

نماینده ولی فقیه درکاشان به اهانت یکی از نشریه های فرانسوی به مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآورشد: مردم ایران قدر ولایت فقیه را می دانند و اگر با مجاهدت حاج قاسم در عراق و ایران اتفاقی نیفتاد به خاطر تبعیت او از ولایت فقیه بود.

امام جمعه کاشان، به اخلاص در عمل واقعی شهیدحاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اخلاص در عمل و تبعیت از ولایت فقیه، محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی را جهانی کرد .

وی در پایان با تسلیت دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره)، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده آیت الله مصباح فرمودند «بزرگداشت این عالم بزرگ از اوجب و واجبات حوزه و روحانیت است» معظم له فرمودند «فکر و مطالب رسای مصباح باید برای عموم مردم منتشر شود».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha