دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصلح

حوزه/ یکی از ائمه جمعه بوشهر گفت: پیروی و اطاعت کامل از فرامین رهبری، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار به عنوان شیطان بزرگ، حفظ و حراست از جهت گیری انقلابی، فرهنگ‌سازی شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی، بالا بردن سطح بصیرت و انسجام ملی و جهاد تبیین در جامعه، از جمله کارهایی است که می‌توان انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های نماز جمعه دشتستان، با اشاره به معضل تکدی‌گری در برازجان اظهار داشت: حضور متکدیان در گوشه کنار شهر از جمله در آرامگاه شهر، مشکلات و نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته و لذا فرمانداری با همکاری نهادهای ذیربط باید برای جمع‌آوری و تعیین تکلیف آن‌ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه شهرستان دشتستان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به شاخصه‌های مکتب حاج قاسم از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: به شهید حاج قاسم سلیمانی، به چشم یک فرد نگاه نکنید بلکه باید به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه شود.

وی بیان داشت: تربیت حقیقی در مکتب اسلام و امام خمینی(ره)، عشق مدوام به شهادت و مجاهدت دائمی، شجاعت، تدبیر، معنویت، حساسیت شدید به حدود شرعی حتی در میدان جنگ، داشتن روحیه اخلاص، انقلابی‌گری و استکبار ستیزی، داشتن روحیه مقاومت، فداکاری و نوع دوستی است.

حجت الاسلام مصلح، به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره رسالت جامعه در برابر مکتب شهید سلیمانی پرداخت و گفت: پیروی و اطاعت کامل از فرامین رهبری، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار به عنوان شیطان بزرگ، حفظ و حراست از جهت گیری انقلابی، فرهنگ‌سازی شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی، بالا بردن سطح بصیرت و انسجام ملی و جهاد تبیین در جامعه، از جمله کارهایی است که می‌توان انجام داد.

امام جمعه دشتستان با تسلیت سالروز رحلت حضرت‌ام البنین(س) به ویژگی‌های آن حضرت پرداخت و ابراز داشت: وفاداری به خاندان پیامبر تا زمان رحلت، فرزندان حضرت فاطمه(س) را بر فرزندان خود مقدم داشتن، زنده نگه داشتن یاد شهدا با مرثیه خوانی کنار قبرستان بقیع و ولایتمداری از جمله این ویژگی‌ها است.

حجت الاسلام مصلح در مورد دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۵۶ قیام خونین مردم قم در اعتراض به چاپ مقاله روزنامه اطلاعات، اظهار داشت: قیام ۱۹ دی نقطه عطفی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری مرجعیت و روحانیت و فراگیری قیام در سراسر کشور و سرعت بخشی به پیروزی انقلاب بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha