سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
image-20230106115303-1.jpeg

حوزه/ مسئول پویش بزرگ کتابخوانی الغارات با اعلام تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی گفت: فعالان فرهنگی و امامان جماعت می توانند در بخش‌های مختلف مسابقه شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از بنیاد هدایت، حجت الاسلام علی عارفی نسب مسئول پویش کتابخوانی الغارات، با اشاره به روند برگزاری این پویش اظهار داشت: با عنایت مدیرعامل و با همت معاونت راهبری بنیاد هدایت، پویش بزرگ کتابخوانی الغارات کلید خورد و در حال برگزاری است و تا آخر دی ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این پویش در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را آشنایی امامان با فضای سیاسی دوران حکومت امیرالمومنین(ع) و عمل به توصیه سردار شهید سلیمانی در مطالعه این کتاب دانست و گفت: مطالعه کتاب توصیه شهید سلیمانی عزیز نیز هست و ایشان در جایی فرموده بودند«این کتاب‎ را که قدیمی‌ترین کتاب شیعه هست بخوانید، ‎حتما بخوانید؛ مقتل کامل است. اگر آن را بخوانید، امروز برای این حکومتی که در استمرار حکومت ‎علی بن ابی طالب هست، آگاهانه‌تر و بدون تعصبات فردی و حزبی نگاه می‌کنیم، نظر می‌دهیم و دفاع می‌کنیم».

حجت الاسلام عارفی نسب عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین هدف دیگر این پویش عنوان کرد و گفت: لازم است کسانی که کار فرهنگی می کنند، از جمله طلاب و امامان محله با فضای زمان خلافت امیرالمومنین علیه السلام آشنا شوند که در این کتاب الغارات اثر ابراهیم بن محمد ثقفی، به آن اشاره شده است. شرکت کنندگان علاوه بر عمل به توصیه سردار سلیمانی با فضای سیاسی آن زمان آشناتر خواهند شد و در جهاد تبیین موفق تر عمل خواهند کرد.

مسئول پویش کتابخوانی الغارات با اشاره به بخش های مختلف این پویش ابراز داشت: شیوه‌های شرکت در مسابقه متنوع است و عزیزان با توجه به سلیقه و علاقه خود می توانند در این پویش شرکت کنند.

وی ادامه داد: تولید کتاب صوتی از بخش‌های مختلف کتاب، برداشت و احصاء ۱۴ جمله برتر از کتاب، خلاصه نویسی از کتاب الغارات، تولید مقاله ، ساخت عکس نوشته، تولید منبر و محتوای تبلیغی و شرکت در آزمون آنلاین از جمله بخش های این مسابقه هستند.

حجت الاسلام عارفی نسب استان‌های خراسان جنوبی و رضوی را در صدر استان‌های شرکت کننده تاکنون در این پویش، اعلام کرد و افزود: عزیزان برای شرکت در مسابقه تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند تا در این پویش شرکت کنند و آزمون آنلاین در تاریخ ۲۳ دی ماه مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله برگزار می شود.

متقاضیان برای شرکت در مسابقه و خرید کتاب با ۲۰ درصد تخفیف به مبلغ ۶۴ هزار تومان از می توانند از طریق لینک http://zil.ink/m_algharat اقدام کنند.

حجت الاسلام عارفی نسب سقف جوایز این مسابقه را ۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت بخش‌های مختلف مسابقه این جوایز متفاوت است و در بخش کتاب صوتی و خلاصه نویسی و تولید مقاله بیشترین رقم جایزه را خواهند داشت و قسمت‌های دیگر با مبالغ کمتری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha