سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / امام جمعه اهواز گفت: در کلام رهبرمعظم انقلاب، خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست، بلکه حضور زن در عرصه اجتماعی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز، با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب نسبت به مقوله جهاد تبیین ابتدا در مجموعه خودشان آن را اجرایی می‌کنند، اظهار داشت: در مراکز آموزشی، منویات رهبر معظم انقلاب باید مورد تحلیل قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بانوان و تشریح جایگاه والای زن، بیان کرد: در اسلام حداقل دو زن الگو هستند و براساس کلام رهبری زن مبدأ بسیاری از خوبی‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در غرب همه چیز در جهت توسعه سرمایه است و انسانیت را از زنان گرفتند، عنوان کرد: در کلام رهبرمعظم انقلاب، خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست، بلکه حضور زن در عرصه اجتماعی یک ضرورت است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تذکر زبانی نسبت به بی‌حجابی وظیفه همگانی است، ادامه داد: قوام خانواده همچون هوایی که تنفس می‌کنیم بر محور زن است، مردم نباید نسبت به بی‌حجابی بی‌تفاوت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه اقدامات دولت به سه شکل قابل بررسی است، افزود: اقدامات قابل تقدیر، اقدامات نیازمند اصلاح قابل دفاع و آخری نیز اقدامات نیازمند اصلاحات بنیادی است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: دولت دستاوردهای ۱۶ ماهه خود را به نحو شایسته منعکس نکرده و لذا ضروری است تا وزرا، معاونین و مسئولان کشوری و استانی با حضور در جمع مردم گزارشی از اقدامات، گره‌ها و مشکلات موجود را بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: انسان برای نقد کردن دولت، اول داشته‌ها را مطرح کند و سپس کم و کاستی‌ها را بیان کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha