دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
image-20230110151040-2.png

حوزه/ اجرایی شدن فعالیت های مشترک موسسه دارالاعلام و مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه با توجه به انعقاد توافقنامه سابق و در قالب پاسخکده دینی، توسط مدیران این دو مرکز دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دیدار حجت الاسلام والمسلمین صادقیان مدیر موسسه دارالاعلام با رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه و جمعی از مدیران این موسسه برگزار و به توافقاتی جهت همکاری مشترک این دو مرکز حوزوی منتج شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر پورامینی رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه در این دیدار به تشریح و معرفی فعالیت ها و بخش های مختلف این مرکز پرداخت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین پورامینی ظرفیت های مختلف جهت همکاری مشترک مرکز مطالعات با موسسه دارالاعلام را برشمرد که از جمله محورهای آن در عرصه برگزاری مدارس شبهه پژوهی، مجلات مختلف مرکز، تولید محصولات مکتوب همچون کتاب، مقاله و پایان نامه و نیز برگزاری نشست های مشترک با موضوعات مختلف روز و مورد نیاز جامعه هدف را تشریح کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین صادقیان مدیر موسسه دارالاعلام به تشریح فعالیت های بخش های مختلف این موسسه از جمله فعالیت نمایندگی های فعال در استان های فارس، خراسان رضوی، اصفهان و سایر شعب آن، برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت که در نمایندگی های استانی برگزار می شود، تولید و چاپ ۱۰۲ عنوان کتاب توسط این موسسه، برگزاری میزهای راهبردی با موضوعات متنوع از جمله آینده پژوهی، تولید نشریات «سراج منیر»، «امت واحده» و «سلفی پژوهی»، مجله، رصد، تولید انیمیشن، تولید پادکست، برگزاری نشست ها و همچنین سایت الوهابیه که به چهار زبان در زمینه پاسخ گویی به شبهات وهابیت فعال است، پرداخت.

در پایان این دیدار مقرر گردید، جهت اجرایی شدن فعالیت های مشترک موسسه دارالاعلام و مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه با توجه به انعقاد توافقنامه سابق و در قالب پاسخکده دینی توسط مدیران هر دو مرکز جلسات اجرایی برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha