شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معارفه

حوزه/ با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد طی سخنانی در این مراسم که در ستاد سپاه استان برگزار شد، با بیان این که هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بیشتر می شود، اظهار داشت: بر اساس نگاه و دیدگاه متعالی مقام معظم رهبری، شهر مقدس قم، شهر قیام و اقامه است و بر این اساس از مردم و حوزویان این دیار در راستای عمل به تکالیف دینی و انقلابی، انتظار بیشتری می رود.

وی افزود: این که حضرت آقا این همه بر بحث جهاد تبیین تأکید می فرمایند نشان دهنده اهمیت مسأله است کما این که ایشان اخیراً در دیدار مردم قم بر لزوم عمل بهنگام و به موقع در راستای عمل به تکلیف جهاد تبیین تأکید نمودند.

وی همچنین در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام امیرزاده، مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون قم گفت: در دوران کرونا شاهد خدمات بسیار بسیج طلاب بودیم و مردم چهره طلبه بسیجی و انقلابی را در این ایام بیش از پیش مشاهده کردند و ان شاءالله در دوران جدید و در زمان مسئولیت حجت الاسلام سیدحقی در این سازمان نیز شاهد تداوم این فعالیت ها و ارتقای سطح کیفی آن ها باشیم.

موحد همچنین خواستار تقویت ارتباط تنگاتنگ بسیج طلاب با مدیریت حوزه های علمیه و دیگر مراکز و اقشار بسیج شد و ابراز داشت: یکی از انتظارات ما از بسیج طلاب، احیای حوزه های مقاومت بسیج و استقرار آن ها در مدارس علمیه شاخص قم است، ضمن آن که نباید از اهمیت مأموریت بسیج طلاب در عرصه جهاد تبیین و تقویت حوزه انقلابی نیز غافل شد.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاش های حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده به عنوان مسئول سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تجلیل به عمل آمد و به طور رسمی حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی به عنوان مسئول جدید این سازمان معارفه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احسان پور از همکارانتون IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    در این جلسه معاون آموزش حوزه های علمیه هم سخنرانی خوبی داشت ولی خبرگزاری حوزه انعکاسی نداشت برادر