سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1065027
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
اطلاعیه

حوزه / باتوجه به سرمای هوا و لغزنده بودن سطح جاده‌ها و به‌جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز، مدارس علمیه استان همدان نیز بنا بر تصمیم مدیریت حوزه استان، روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به استناد مصوبه هیئت وزیران و صورتجلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، و با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی، مقرر شد همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، مؤسسات و بانک‌ها در سطح استان، به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، فردا دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ تعطیل و به صورت دورکاری فعالیت کنند.

همه مراکز دانشگاهی (بخش اداری و آموزشی) و کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان نیز بجز امتحانات سراسری پایه دوازدهم، به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

بنابر این اطلاعیه همه دستگاه‌ها ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ می‌باشند.

همچنین باتوجه به سرمای هوا و لغزنده بودن سطح جاده‌ها و به‌جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز، مدارس علمیه استان همدان نیز بنا بر تصمیم مدیریت حوزه استان، روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha