شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر تصریح کرد: کار پارلمان اروپا به دلیل عدم توفیق و موفقیت دشمنان در اغتشاشات اخیر بوده که عامل اصلی این شکست شان را سپاه می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود با محکومیت اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است، اظهار کرد: سپاه عزیز و گران‌قدر یک نهاد انقلابی و رسمی و از ارکان مهم نظام دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این کار پارلمان اروپا نشان از حمایت جدی غرب از تروریسم دارد، افزود: در منطقه تنها عامل جلوگیری از پیشرفت تروریسم به ویژه داعش، سپاه قدس و سپاه عزیز بود و این نشان از فشار روحی و سیاسی بر غرب است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: این کار پارلمان اروپا به دلیل عدم توفیق و موفقیت دشمنان در اغتشاشات اخیر بوده که عامل اصلی این شکست شان را سپاه می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: آمریکا، اروپا، رژیم اشغالگر قدس و کشورهای مرتجع منطقه دارای یک تاریخی بسیار جنایت بار و خیانت‌کار هستند و لذا « تُعرَفُ الاشیاءُ باضدادها» هستند، بدین مفهوم که هر چیزی که آنها محکوم کنند بدانید که درست است و هر چه که آنها تأیید کنند بدانید که اوضاع آن خراب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: غرب هر چه توان داشته برای خاموش کردن نور مقاومت گذاشته، اما قطعاً این نور مؤید به انوار الهی است و هرگز خاموش نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اظهار کرد: جامعه روحانیت استان بوشهر این اقدام پارلمان اروپا را محکوم می‌کند و حمایت مردم عزیز ایران، استان ولایتمدار بوشهر و روحانیت را از سپاه اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha