یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
میرزایی

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همه گزینه ها روی میز ایران وجود دارد و روز گذشته نیز طرح اقدام متقابل در برابر اقدامات ماجراجویانه پارلمان اروپا در صحن علنی مجلس اعلام وصول و جزئیات آن متناسب با رفتار اروپایی ها تنظیم و تصویب خواهد شد.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران و قرار دادن این نهاد انقلابی در لیست تروریستی اظهار داشت: در این زمینه چند مطلب قابل ذکر است، در وهله اول اروپایی ها باید بدانند اگر سپاه نبود امروز داعش امنیت اروپا را به خطر می انداخت و همین امروز شهروندان اروپایی از خطر داعش در امنیت نبودند.

وی افزود: مطلب بعد این است، زمانی که یک دستگاه قانونی و جزء ساختار تشکیلات حاکمیتی و نظام را کشور و یا اتحادیه و مجموعه ای از کشورهای دیگر تحریم می کنند و تروریسم می خوانند، در واقع مفهوم آن نقض حاکمیت ملی یک کشور است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دست از اقدامات، دخالت در امور داخلی کشور محسوب می شود گفت: این اقدامات از جهت بین المللی سبب می شود در اصطلاح سنگ روی سنگ بند نشود، به این دلیل که اقدامات مقابله به مثل آغاز می شود و به نوعی نظام سیاسی بین المللی به هرج و مرج کشیده خواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی با تأکید بر واکنش قاطع مجلس شورای اسلامی در برابر رفتارهای ماجراجویانه غرب در قبال نیروهای نظامی ایران تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با جلسه ای که روز گذشته در صحن داشت، تصمیم قاطع برای مقابله به مثل دارد، همان گونه که در چند سال گذشته آمریکایی ها این اقدام نادرست را مرتکب شدند و متقابلا مجلس شورای اسلامی در همان سال ها، ارتش آمریکا را تروریست خواند و تعدادی از شخصیت های آنها را به نام در لیست تروریست های دنیا قرار داد.

وی اضافه کرد: این بار نیز اگر این اقدام اروپایی ها نهایی شود هم چنان که امروز قرار است تصمیم نهایی خود را در این باره اتخاذ کنند، مجلس شورای اسلامی با قدرت و قوت در حمایت از سپاه پاسداران وارد خواهد شد و اقدام مقابله به مثل انجام خواهد داد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه گزینه ها روی میز ایران وجود دارد و روز گذشته نیز طرح اقدام متقابل در برابر اقدامات ماجراجویانه پارلمان اروپا در صحن علنی مجلس اعلام وصول و جزئیات آن متناسب با رفتار اروپایی ها تنظیم و تصویب خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha