چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام راجی

حوزه/مدیرحوزه های علمیه در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام راجی گفت و گو کرد و در جریان کسالت این نویسنده حوزوی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید محمد حسین راجی نویسنده کتاب «صعود چهل ساله» و جهادگر میدان جهاد تبیین چند روزی است به علت کسالت در بستر بیماری است.

بر اساس این گزارش: حجت‌الاسلام والمسلمین ملااحمدی امروز به نمایندگی از آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل وی در مشهد مقدس به عیادت این نویسنده حوزوی رفت که همزمان  حجت‌الاسلام راجی نیز در تماس تلفنی با آیت اعرافی  گزارشی از روند درمان و  مشکل به وجود آمده ارایه نمود.

همچنین نویسنده کتاب «صعود چهل ساله» در این ارتباط، از عنایت و توجه آیت الله اعرافی به روحانیون، طلاب و اساتید و حضور نمایندگان مدیر حوزه‌های علمیه در منزل آنان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر حوزه های علمیه نیز ضمن دعا برای سلامتی حجت‌الاسلام راجی بر درمان و بهبودی کامل وی تاکید کرد.

تماس تلفنی آیت الله اعرافی با حجت‌الاسلام راجی/حضور نماینده وی در منزل نویسنده کتاب «صعود چهل ساله»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْ CA ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 1
    ﷽. أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ ﴿۱﴾ وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَ ﴿۲﴾ الَّذِي أَنْقَضَ ظَهْرَكَ ﴿۳﴾ وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ ﴿۴﴾ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا ﴿۵﴾ إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا ﴿۶﴾ فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ ﴿۷﴾ وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْ ﴿۸﴾ سلام آقا سید محمد حسین! ماه رجب است! ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب! ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! هر کجا که هستیم، همه در یک دل و روح و بیت هستیم. بیت الزهرا، بهشت زهرا، بیت رهبری! زیر یک سقف با شهدای آسمانی! شما ارادتی خاصی به شهید عارف احمد علی نیری دارید (https://film.tebyan.net/368895)! اگر گوش ما صوت را درست بشنود، از سنگ ریزه‌ها و تمام کوه‌ها و درخت‌ها صدا می‌آید! سُبوحُ قدّوس رَبُنا و رب الملائکه والرُوح! امشب، اولین شب جمعه ماه مبارک رجب است، شب لیلة الرغائب و نماز آن! فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْ! «و چون فارغ شدی از نماز هفتاد مرتبه می‏ گویی:اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ وَ عَلَی آلِهِ (وَ آلِ مُحَمَّدٍ). پس به سجده می ‏روی و هفتاد مرتبه می‏ گویی:سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلاَئِکَةِ وَ الرُّوحِ. پس سر از سجده بر می‏ داری و هفتاد مرتبه می‏ گویی:رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجَاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ إِنَّکَ أَنْتَ الْعَلِیُّ الْأَعْظَمُ‏. پس باز به سجده می‏ روی و هفتاد مرتبه می‏ گویی:سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلاَئِکَةِ وَ الرُّوحِ‏. پس حاجت خود را می‏طلبی که إن شاء الله برآورده خواهد شد (https://hawzahnews.com/xc5fC)! «حزب الله با ابراز همدردی و تسلیت عمیق به مردم فلسطین، از خداوند متعال برای شهدا رحمت واسعه، برای مجروحان شفای عاجل و برای رزمندگان مقاومت، پیروزی و سربلندی مسئلت دارد» (۶ بهمن ۱۴۰۱) (https://irna.ir/xjLBkD) «حزب‌الله دستان مبارزان شجاع مقاومت را که با خون پاک خود طلیعه فجر پیروزی بسیار نزدیک فلسطین را رقم می زنند، به گرمی می فشارد و همبستگی کامل خود را با قهرمانان اردوگاه جنین و همه رزمندگان مقاومت در مقابله با اشغالگران جنایتکار اعلام می کند، حزب الله همچنین ضمن محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و اقدامات تروریستی نیروهای اشغالگر و هجوم آنها به بیمارستان ها و حمله وحشیانه آنها به مجروحان بر خلاف تمام موازین اخلاقی و انسانی، را به شدت محکوم می کند.» حاج قاسم اهل هیچ خط و حزب و جناح نبود... هیچ خطی جز خط امام، هیچ حزبی جز حزب خدا، و هیچ جناحی جز ذوالجناح! أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ! أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ!🇮🇷🌏🇵🇸