دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر، مدیرکل صدا و سیمای استان قم به همراه جمعی از معاونین از کتابخانه مرکزی قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر، مدیرکل صدا و سیمای استان قم همراه از کتابخانه مرکزی قم بازدید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان در حاشیه این بازدید بیان داشت: حضرت علی (علیه السلام) در روایتی می فرمایند که فرزندانتان را برای دوره خودشان تربیت کنید و خوشبختانه این نکته مهم در این مجموعه و فعالیت های اخیر نهاد کتابخانه های عمومی دیده می‌شود که نگاهی تازه توام با تعریف فعالیت های نوین به موضوع کتاب است.

وی در ادامه افزود: برای پیشرفت جامعه، گریزی جز ایجاد فرهنگ مدرن کتابخوانی نداریم و این کتابخانه می تواند این فرهنگ را در این منطقه کم برخوردار که فاقد فضای فرهنگی است، ایجاد کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان در ادامه با تاکید بر فعالیت های مشترک خاطر نشان کرد: در حوزه رسانه سعی کرده ام که در همه برنامه ها، کتاب های خوب را ترویج و معرفی کنیم و کتابداران نیز همکاری و فعالیت گسترده ای را در این زمینه با رسانه ملی داشته و دارند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر تصریح کرد: در حوزه فعالیت های مشترک نیز می توان از ظرفیت کتابخانه های عمومی می‌توان در راستای معرفی کتاب استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha