پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1067584
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
سلام فرمانده

حوزه / مسئول گروه جبهه فرهنگی هنری ماح همدان با اشاره به برگزاری سرود "سلام فرمانده ۲"، گفت: ان‌شاءالله ضبط کار جدید بزرگترین گروه سرود جهان اسلام "سلام فرمانده۲" را با ۱۰ هزار نفر از علاقمندان از اقصی نقاط ایران بزودی در مسجد مقدس جمکران آغاز خواهیم کرد.

حجت الاسلام باقر اجاقی مسئول گروه جبهه فرهنگی هنری ماح همدان، با اشاره به برگزاری سرود سلام "فرمانده ۲"، اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها برای حضور در مراسم سرود سلام فرمانده در همدان، بر آن شدیم تا اجرای سرود "سلام فرمانده ۲" را با کیفیت و قدرت بهتر و با جمعیت بیشتری از مشتاقان برگزار کنیم.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در "سلام فرمانده ۲" لازم است تا در کانال اطلاع رسانی جبهه فرهنگی هنری ماح همدان در پیام رسان ایرانی ایتا به آدرس eitaa.com/mah_hmd عضو باشند و اعلامیه‌ها را از این طریق پیگیری کنند.

مسئول فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، به تشریح شرایط ثبت نام در این مراسم پرداخت و یادآور شد: شرایط حضور در این مراسم عبارتند از، دختران و پسران ۹ تا ۱۴ سال، سکونت در یکی از شهرها و یا روستاهای استان همدان، داشتن پیراهن سفید و شلوار مشکی برای پسران و چادر مشکی و مقنعه لیمویی و صورتی برای دختران.

وی تصریح کرد: از دیگر نکاتی که در مراحل اجرای این طرح باید به آن توجه کرد عبارتند از، محل ضبط سرود در مسجد مقدس جمکران خواهد بود، مدت همکاری در ضبط فعلا نهایتا ۱ الی ۲ روز و تاریخ آن حدودا در هفته چهارم بهمن یا هفته اول اسفند پیش بینی شده و تاریخ و محل جلسه توجیهی نیز به زودی به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام اجاقی با دعوت از همه دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها برای حضور در این مراسم، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله ضبط کار جدید بزرگترین گروه سرود جهان اسلام "سلام فرمانده۲" را با ۱۰ هزار نفر از علاقمندان از اقصی نقاط ایران بزودی آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha