پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثبت نام خادم الشهدا

حوزه/ کارشناس مسئول امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از ثبت‌نام طلاب حضوری و دانش آموختگان ساکن قم به عنوان خادم الشهدای مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

خانم زینب حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر، اظهار داشت: بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان ستاد راهیان نور به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی در مناطق عملیاتی جنوب و محل اسکان زائران و یادمان‌های زیارتی مناطق عملیاتی جنوب از طلاب فعال فرهنگی که داوطلب و علاقه مند به خادمی در مناطق عملیاتی جنوب هستند، ثبت نام به عمل می‌آید.

کارشناس مسئول امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: طلابی که ۴۵ واحد درسی را گذرانده‌اند و علاقه مند به خدمت در راه شهدا هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

حضرتی، بازه زمانی حضور خادمان در مناطق را ۱۱ تا ۳۰ اسفند ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: در زمان مذکور، حضور خادمان در منطقه الزامی بوده و امکان بازگشت وجود ندارد.

وی یادآور شد: طلاب حضوری ساکن قم و خوابگاهی علاقه‌مند به افتخار خادم الشهدا بودن می‌توانند تا ۱۱ بهمن جهت ثبت نام، مشخصات فردی خود (کلمه خادم الشهدا، نام و نام خانوادگی، کدتحصیلی، کد ملی و شماره تماس فضای متصل به پیام‌رسان ایتا) را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷ ارسال کنند.

کارشناس مسئول امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: داوطلبان پس از ثبت نام در مصاحبه شرکت کرده و پذیرفته شدگان نهایی جهت اعزام به مناطق اعلام خواهد شد.

حضرتی، سابقه تبلیغی یا فعالیت فرهنگی، گذراندن ۴۵ واحد درسی، ثبت نام در سامانه پیامکی، موفقیت در مصاحبه، ارائه مدارک درخواستی، حضور در مناطق به مدت ۲۰ روز را از جمله شرایط جذب خادمان برشمرد و گفت: حسن خلق، صبر اخلاقی، ولایتمداری و توانمندی در ارتباط مؤثر با زائران از خصوصیات یک خادم است.

وی اضافه کرد: داوطلبان پس از جذب و گذراندن مراحل ثبت نام می‌بایست رضایت‌نامه از سرپرست و تاییدیه صحت و سلامت جسمی خود را از پزشک جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت تکمیل پرونده ارائه دهند.

کارشناس مسئول امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان درباره اعزام خادمان به مناطق، گفت: خادمان منتخب می‌بایست با هماهنگی مسئولان آموزش جهت مدت زمان حضور در منطقه از مرخصی تحصیلی خود استفاده کنند. همچنین رفت و برگشت خادمان به منطقه و تعیین محل خدمت اعم از یادمان‌ها و مقرهای زائران به عهده مسئولان ستاد راهیان نور استان قم است.

شماره تماس ۳۲۱۱۲۴۲۶ و ۳۲۱۱۲۱۶۴ پاسخگوی سوالات ضروری شما خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha