پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علوم دینی  حضرت خدیجه (س) سنندج

حوزه/ معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: از استاندار کردستان می خواهیم که مشکلات طلاب خواهر را در استان رصد کند و برای جذب آنان در دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش پیشقدم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، محسن مسچی امروز مدرسه علوم دینی خواهران حضرت خدیجه (س) شهر سنندج بازدید کرد.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این بازدید اظهار داشت: باید توجه بیشتری به مدارس علوم دینی اهل سنت در سطح استان کردستان شود زیرا این مدارس دارای پتانسیل های بسیار خوبی در بحث تبلیغ و مباحث دینی می باشند.

مسچی با اشاره به اینکه مدارس دخترانه بسیاری در سطح استان کردستان وجود دارد، ادامه داد: بدین منظور انتظار داریم که بسترهای حضور بیشتر طلاب خواهر اهل سنت کردستان در سطح نهادها و ادارات دولتی این استان مهیا شود.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: از استاندار کردستان می خواهیم که مشکلات طلاب خواهر را در استان رصد کنند و برای جذب آنان در دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش پیشقدم شوند.

وی بیان کرد: طلاب در بحث معیشتی و بیمه مشکلاتی دارند که امیدواریم که دولت پیگیر این وضعیت باشد و از مدارس علوم دینی اهل سنت در این باره حمایت های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha