شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه موقت بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر، با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ما داشته است به طور مثال در زمینه علم و فناوری به جایگاه شایسته ای رسیده است در حالی که قبل از انقلاب از نظر تولید علم صفر بودیم.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مأموریت انقلاب اسلامی همان مأموریت انبیای الهی است، افزود: انقلاب اسلامی با هدف نجات ملت از دست طاغوت و ظلم آمد و امروز بعد از 44 سال با وجود همه دشمنی ها آسیبی ندیده و کسانی که آرزوی نابودی آن را داشتند در گورها خوابیده اند.

وی ادامه داد: برخی از روی ناآگاهی قدردان انقلاب نیستند و کفران نعمت می کنند، در حالی که قبل از انقلاب روستاها و شهرهای ما از امکانات اولیه محروم و با مشکلات عجیبی روبه رو بودند.

حجت الاسلام هاشمی گفت: نظام مقدس اسلامی با همه تحریم ها و فشارهای سیاسی و اجتماعی روز به روز در مسیر پیشرفت گام های بلندی برمی دارد.

وی افزود: طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری و اصل «ما می توانیم» امام راحل، راه برون رفت از مشکلات مدیریت و روحیه جهادی است.

امام جمعه موقت بوشهر با تبریک میلاد امیرالمؤمنین علیه السلام و روز پدر، عنوان کرد: خانواده ها و والدین از این ایام برای شناساندن اهلبیت علیهم السلام به فرزندان خود اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تسلیت وفات حضرت زینب سلام الله علیها، یادآور شد: این بانوی بزرگوار با ویژگی هایی مانند بصیرت، آگاهی و ... در تاریخ درخشید و پیروان ایشان تحت تاثیر تبلیغات دشمن علیه حجاب قرار نمی گیرند.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی، گفت: نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی ایران کوشا بوده و در سایر عرصه ها مانند سیل و زلزله و ... در کنار ملت و یاری گر آنها بوده است.

وی تاکید کرد: مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha