جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتابخانه آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی

حوزه/ مسئول مرکز فرهنگی و خیریه ام الائمه(س) شبانکاره گفت: با پیگیری های صورت گرفته و همراهی خیرین در سال جاری عملیات اجرایی یک کتابخانه تخصصی با زیر بنای ۱۵۰ متر را برای اولین بار در استان در شهر شبانکاره آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حمزه نیک نژاد مسئول مرکز فرهنگی و خیریه ام الائمه(س) شبانکاره عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و همراهی خیرین در سال جاری عملیات اجرایی یک کتابخانه تخصصی با زیر بنای ۱۵۰ متر را برای اولین بار در استان در شهر شبانکاره آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد منابع این کتابخانه به بخش مذهبی و ۸۰ درصد منابع آن به بخش علمی و آموزشی اختصاص دارد، گفت: کتابخانه‌های عمومی تنها محلی برای امانت کتاب نیست، بلکه پایگاهی اجتماعی برای همه اقشار و سنین است.

مسئول مرکز فرهنگی و خیریه ام الائمه(س) شبانکاره ادامه داد: با احداث و تجهیز این کتابخانه تخصصی دانش آموزان منطقه شبانکاره می توانند در زمینه علمی و آموزشی از منابع مختلف و معتبر به صورت رایگان بهره مند شود.

حجت الاسلام نیک نژاد بیان کرد: برای احداث و تکمیل این کتابخانه ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان پیش بینی شده است که امیدواریم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ این کتابخانه تخصصی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha