پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
چهل و چهارسالگی

امام جمعه دهاقان با تأکید بر تفاوت ماهوی انقلاب اسلامی با نظام استکباری، تصریح کرد: مسیر ما با دنیای استکبار متفاوت است و لذا طبیعی است که این دو جبهه رو بروی هم باشند و آنها از هیچ کوششی برای ضربه به انقلاب و نظام اسلامی دریغ نکنند.

حجت الاسلام اصغر رضوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی دشمنان نظام را به دلیل هویت و ماهیت موحدانه انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: دشمنان دیدگاه های خود را دارند و بر اساس دیدگاه خود باب تعارض و خصومت را روی ما به اشکال مختلف باز کرده اند.

وی با بیان اینکه در حالی که انقلاب اسلامی ماهیتا با آنچه که آنها در غرب برای زندگی مردم تعریف کرده اند فرق می کند، یعنی دو ماهیت جدای از هم و چه بسا رو به روی یکدیگر می باشند، افزود: منشا افکار آنها از افکار الحادی تفکرات اومنیستی و اصالت دادن به فهم و درک خود انسان است، اما حکومت و نظام ما مبتنی بر نظام توحیدی و پذیرش حاکمیت خدای تبارک و تعالی در قانون گذاری، اجرای قوانین و در استقلال از غیرموحدین است.

امام جمعه دهاقان با تأکید بر تفاوت ماهوی انقلاب اسلامی با نظام استکباری، تصریح کرد: مسیر ما با دنیای استکبار متفاوت است ولذا طبیعی است که این دو جبهه رو بروی هم باشند و آنها از هیچ کوششی برای ضربه به انقلاب و نظام اسلامی دریغ نکنند.

وی اضافه کرد: این ما هستیم که باید از گوهر انقلاب و نظام خود دفاع نماییم و این وظیفه شرعی ما است، چرا که هم برای ایجاد آن تلاش و هم برای نگهداری آن تلاش می کنیم و باید در آینده نیز محافظ آن باشیم، البته در این بین مسائلی به وجود می آید، اما مهم این است که بتوانیم به تکلیف و وظیفه خود عمل کنیم.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: البته ما در مسئله اجرا ضعف هایی داریم، اما ماهیت و جهت گیری اصلی نظام همان چیزی است که همه انبیاء و ائمه اطهار(ع) و علمای بزرگ دنبال آن بودند و به همین دلیل باید به عنوان یک نعمت به آن نگاه کنیم و با چنگ و دندان نیز از آن تا آخرین قطره خون دفاع کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha