دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قیومی

حوزه/عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: از جمله مهم ترین ضرورت ها در راستای جهاد تبیین، شناخت عرصه تهاجم دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر رضا قیومی پور، عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن، در دوره توانمندسازی "والفجر"ویژه طلاب بسیجی برای اعزام در بحث جهاد تبیین که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با اشاره به این که ما باید در عرصه جهاد تبیین، دستاوردهای عظیم و خیره کننده انقلاب اسلامی را به درستی برای مردم و نسل جوان تبیین و تشریح کنیم، اظهار داشت: شما طلاب و فضلای بسیجی سعی کنیدکه پیش از هر چیز در زمینه جهاد تبیین، برای فعالیت خود محدوده مشخصی را تعیین کنید و از سوی دیگر در کنار بیان قوت های نظام و انقلاب به نقاط ضعف هم اشاره کنید، منتهای مراتب می بایست مراقب باشید که بیان این نقاط ضعف باعث سوء استفاده دشمن نشود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به این که امروز جهاد تبیین با توجه به اقتضائات دنیای امروز و سیل حملات دشمن مهم ترین ضرورت به شمار می رود، افزود: باید بدانیم که عرصه تهاجم دشمن کجاست تا هوشمندانه و با برنامه بتوانیم به دفاع بپردازیم.

وی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، حضرت آقا نکات بسیار مهمی را مدنظر قرار داده اند که بازخوانی و تحلیل آن می تواند به موفقیت شما در جهاد تبیین بسیار کمک کند.

نویسنده و تحلیلگر فرهنگی و اجتماعی همچنین با تأکید بر لزوم استمرار و ثبات قدم در مبارزه با جنگ نرم دشمن و به خصوص تلاش برای خنثی کردن تلاش دشمن در جهت مأیوس سازی مردم و نسل جوان ابراز داشت: دشمنان می کوشند در جنگ نرم رسانه ای، نقاط قوت ما را کوچک شمرده و نقاط ضعف را بزرگنمایی کنند و لذا جهاد نخستین و ریشه ای از نگاه مقام معظم رهبری، اُمیدآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ روایت ها روی ذهن مردم اثر می گذارد و دشمنان به این طریق می خواهند ما را در محاسبات به غلط بیندازند، ضمن آن که اگر واقعیت ها و دستاوردها را به درستی و به شکل صحیح بیان کردیم نگرانی از طرح آسیب ها نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha