یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رسول میرباقری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مهم‌تر از یادگیری قرآن، رفتار کردن طبق سیره و زندگی اهل بیت (ع) است، گفت: امروز کجایند کسانی که قصد داشتند با شعار «زن، زندگی، آزادی» دختران و بانوان ما را از انقلاب اسلامی جدا کنند تا برگزاری چنین محافل قرآنی را ببینند.

رسول میرباقری در حاشیه معرفی نفرات برتر «پوشش خلق عظیم و اولین دوره مسابقات قرآنی مسک» موسسه فرهنگی قرآنی بینه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: همواره سعی و تلاش دشمنان آن است که ما را از امید به آینده باز دارد و بذر امید را در دل ایرانیان از بین ببرد.

وی ادامه داد: بعضی اوقات شاهد اتفاقات مبارکی چون رشد محافل قرآنی هستیم که بذر امید را در دل تک‌تک ما کاشته و افراشته می‌کند؛ یکی از اتفاقات زیبا و اقدامات فرهنگی که این روزها به برکت انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم وجود مؤسسه فرهنگی قرآنی بینه در شهر اصفهان است.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری محافل قرآنی، خاطرنشان کرد: برخی از خائنان و دشمنان قصد دارند ما را کور کنند تا شاهد چنین رویش‌های انقلاب نباشیم.

وی تصریح کرد: یکی از این رویش‌های زیبا در ایران، اعتکاف جوانان و دیگری رویش بی نظیر قاریان و حافظان قرآن نوجوان است.

میرباقری گفت: تربیت جوانان و خادم امام زمان و قرآن از جمله کارهای بی‌بدیل است، البته باید مراقبت کنیم که شامل این آیه از قرآن نشویم که می‌فرماید « از کسانی نباشید که قرآن خوب می‌خوانند ولی عامل به قرآن نیستند».

وی افزود: قرآن بدون اخلاق و تربیت مبتنی بر مکتب اهل بیت (ع) مفید نیست، مهم‌تر از یادگیری قرآن رفتار کردن طبق سیره و زندگی اهل بیت (ع) است، امروز کجایند کسانی که قصد داشتند با شعار «زن، زندگی، آزادی» دختران و بانوان ما را از انقلاب اسلامی جدا کنند تا چنین محافل قرآنی را ببینند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha