چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: متأسفانه در قبال خیرخواهی آمران به معروف و ناهیان از منکر، اقدامات و تعرضاتی از طرف متخلفان به قانون و فرهنگ اسلامی و ایرانی صورت می گیرد که موجب تأثر و تأسف گردیده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز پیش از درس خارج فقه با محکوم کردن ضرب و جرح آمر به معروف در بوشهر اظهار داشت: بی تردید جامعه آمران به معروف و نهی کنندگان از منکر در اندیشه تحقق آموزه‌های متعالی اسلامی و سجایا و کرامت انسانی، تمدن، پیشرفت و عدالت می‌باشند و در این راه آن سلسله به خوبی ها و نجات از ناهنجاری ها متحمل مشقات و مشکلات بسیاری شده اند که در صدر آن جهاد و نهضت امر به معروف و نهی از منکر حضرت سید الشهدا امام حسین علیه السلام است.

وی ادامه داد: متأسفانه در قبال خیرخواهی آمران به معروف و ناهیان از منکر، اقدامات و تعرضاتی از طرف متخلفان به قانون و فرهنگ اسلامی و ایرانی صورت می گیرد که موجب تأثر و تأسف گردیده‌ است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: اخیرأ با خبر شدیم نسبت به بانوان محجبه که در مقام امر به معروف و نهی از منکر برآمده اند و به دنبال انجام وظیفه شرعی و قانونی خود و تذکر محترمانه لسانی بوده اند، برخوردهای ناشایست، خلاف ادب و تعرضات جدی و اقدامات خشونت آمیز صورت گرفته است که موجب صدمات جسمی و روحی آنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن قدردانی از حمایت مردم قانون مدار از آمران به معروف و ناهیان از منکر و دلجویی و حمایت از آن بزرگواران، از تمامی مراکز قضایی تقاضای برخورد قانونی و بایسته متخلفان را کرد و گفت: در این باره همه مسئولان مربوطه باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha