دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حمید افتخاری

حوزه / امام جمعه صالح آباد گفت: سلامت فکری با کتاب‌خوانی تأمین می‌شود، که در این بین باید کتاب‌های خوب، راه‌گشا، راهنما که از سوی متفکران و نویسندگان خوب تهیه شده است، در اختیار عموم جامعه گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حمید افتخاری امام جمعه صالح آباد عصر سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش صالح آباد، با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، اظهار داشت: کتاب بهترین مایه آرامش روحی و روانی و بهترین راهنمای انسان است که با استفاده از این یار صدیق می‌توان به امنیت روانی رسید.

امام جمعه صالح آباد با تأکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در دنیای امروز، یادآور شد: برگزاری پویش اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی و کمک و توجه همه مسئولین به این مقوله مهم، قطعا در افزایش سرانه مطالعه در جامعه نقش به سزایی دارد.

وی با بیان اینکه نقش کتاب یک نقش بی‌بدیل است، گفت: بهترین کتاب‌ها، کتابی است که انسان را به سمت خداوند و ارزش‌های والا و انقلابی هدایت کند.

حجت الاسلام افتخاری افزود: سلامت فکری با کتاب‌خوانی تأمین می‌شود، که در این بین باید کتاب‌های خوب، راه‌گشا، راهنما که از سوی متفکران و نویسندگان خوب تهیه شده است، در اختیار عموم جامعه گذاشته شود.

وی با تأکید بر لزوم ورود جامعه نخبگانی در عرصه تولید کتاب، خاطرنشان کرد: نباید بین طلاب و دانشجویان با کتاب، فاصله ایجاد شود و لازم است تا در جوانی این فرهنگ در وجود فرد نهادینه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مردم IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    اصلا مردم عادی به کنار: و نیز به جز تحصیل کرده های دانشگاه های دولتی معتبر که بدون رانت، سهمیه و پرداخت پول (روزانه) قبول شدند، چند درصد آخوند و دکتر و مهندس تولیدی حوزه و دانشگاه های آزاد و پیام نور و امام صادق و امام حسین و از این دست مثلا مراکز علمی که مثل دستگاه جوجه کشی دکتر و مهندس و آخوند تولید می کنه، سالی یک کتاب، فقط یک کتاب رشته خودشون رو می خونن؟ اونی که هم آخونده و هم دکترتون، فرق بین نیم و 5 رو نمیدونه!!! مملکت رو دادیم دست کسایی که با 6 تا مدرک دکترا و مهندسی، تو ایران و اروپا و آمریکا، فرق بین FTAF و فتانه، یا لوور و لبو رو نمیدونه!!! یا برنامه و شعار دکترای اقتصادتون اینه که: اگه به من رای بدین و افسار اقتصاد مملکت رو به دستم بسپرید، اولین و مهم ترین برنامه ام اینه که هم آن قدر اشتغال ایجاد می کنم تا بیکاری به صفر برسه و هم تورم رو به کمتر از 3 درصد می رسونم!!!!!!!!!!!!! یارو، اینو کجای اقتصاد خوندی؟؟!!! یارو، اینجا فقط پول و قدرت حاکمه، که برای رسیدنش هر کاری براتون جایزه، و با رسیدن به اینا، همه چیز (مدارک دانشگاهی رنگارنگ، اعتبار، محبوبیت، نفوذ و .....) در اختیارتونه. اونوقت میتونین به مردم فخر بفروشین و فیس و افاده بیاین و تحقیرشون کنین و....