پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه/ نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، برنامه های خُرد و بخشی نگری کفایت نمی کند و نیازمند این هستیم که اقتصاد را به شکل کلان ببینیم و برای بخش های گوناگون آن برنامه های هماهنگ پیش بینی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله محسن اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، در یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این نکته که جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور یک جنگ جدی و تمام عیار است که در کنار جنگ رسانه ای و تبلیغاتی اعمال می شود، تأکید کرد: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، برنامه های خرد و بخشی نگری کفایت نمی کند و نیازمند این هستیم که اقتصاد را به شکل کلان ببینیم و برای بخش های گوناگون آن برنامه های هماهنگ پیش بینی کنیم.

آیت الله اراکی گفت: هجمه های اخیر دشمنان به انقلاب اسلامی به لحاظ تنوع و ترکیب بی سابقه است. وی افزود: برای دفاع در برابر این تهاجم بی سابقه، مدیریت رسانه های کشور باید با ساماندهی جدی و احساس مسئولیت به عرصه روشنگری افکار عمومی، وارد صحنه شوند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن انتقاد از برخی نارسایی ها در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروز دیگر تنها ارائه گزارش خدمات صورت گرفته کفایت نمی کند و باید این دستاوردها با نگاه حرفه ای و تخصصی تبیین شوند و با رصد فعالیت تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی و حقیقی برای خنثی کردن آنها چاره اندیشی شود تا از سوء استفاده دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha