یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، امام جمعه قز وین با حضور در منزل جانبازان، سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به آنان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی شب گذشته در دیدار با جانبازان دفاع مقدس ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به جانبازان عزیز ابلاغ کرد و گفت: در سراسر کشور نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به جانبازان عزیز می رسانند و از این فرصت استفاده می کنیم و دست یکایک جانبازان را می بوسیم و سلام رهبر فرزانه انقلاب را به ایشان ابلاغ می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند می‌فرماید تا وقتی من با شما هستم چه غمی دارید، هر غم، غصه و دردی با محبت خدا از میان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: کار بزرگان و علما این بود که وقتی غم و غصه به آن‌ها هجوم می‌آورد، قرآن را می‌گشودند و می‌خواندند، یا وضو می‌گرفتند و به نماز می‌ایستادند، آن نماز و قرآنی که می‌خواندند قلب آن‌ها را آرام می‌کرد، چرا که خداوند می‌فرماید با ذکر من دل‌هایتان آرام می‌گیرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در قزوین با جانبازان دفاع مقدس + عکس

دیدار نماینده ولی فقیه در قزوین با جانبازان دفاع مقدس + عکس

دیدار نماینده ولی فقیه در قزوین با جانبازان دفاع مقدس + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha