شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه و جمعی از ائمه جماعات شهرستان بویین زهرا با مدیر حوزه علمیه استان قزوین درباره موضوع جذب طلاب جدید گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله رضوانی امام جمعه بویین زهرا صبح امروز در جمع ائمه جماعات شهرستان قزوین که با حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین برگزار شد به اهمیت جذب طلاب جدید در حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروزه برای جذب طلاب در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران همگی باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت بخشی از جهاد تبیین موضوع جذب جوانان و نوجوانان مستعد و آماده برای تحصیل در حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: طلاب و روحانیون به ویژه ائمه جماعات باید در منابر و سخنرانی ها با تمام توان طلبه پروری کنند؛ گاهی با این عملکرد جوان آن قدر در او آمادگی به وجود می‌آید که با یک پیشنهاد جذب حوزه می شود.

وی ادامه داد: امروزه انتظار ما از روحانیت در مدارس و مساجد حتی مکان‌هایی که جوانان بیشتری حضور دارند برقراری ارتباط مؤثر با آنها همراه با محبت و صمیمیت است چرا که این کار علاقمندی و شیفتگی آنها را به حوزه فراهم می‌سازد.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: امروز در دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی که مرهون خون شهداست، ذرّه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

نشست روحانیون بویین زهرا با مدیر حوزه علمیه استان قزوین 

نشست روحانیون بویین زهرا با مدیر حوزه علمیه استان قزوین 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha