شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1073824
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
روز بوشهر

حوزه/ شهردار بوشهر با اشاره به برنامه های هفته بوشهر گفت: برای امسال برنامه های خوبی تدارک دیده شده که از جمله آن می توان به عطرافشانی قبور مطهر شهدا، جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و میلاد امام زمان(عج)، زنگ مدرسه سعادت و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری پانزدهمین آیین نکوداشت روز بوشهر اظهار داشت: به زعم همه سیاه نمایی هایی که صورت می گیرد و با وجود همه تحریم ها و جنگ اقتصادی اما کارهای بزرگی در سطح کشور و استان بوشهر انجام شده است.

شهردار بوشهر افزود: جامعه ما یک جامعه ولایی است و مشروعیت نظام اسلامی به همین مساله بر می گردد.

وی با اشاره به برنامه های هفته بوشهر گفت: برای امسال برنامه های خوبی تدارک دیده شده که از جمله آن می توان به عطرافشانی قبور مطهر شهدا، جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و میلاد امام زمان(عج)، زنگ مدرسه سعادت و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد.

حیدری برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی تفریحی در میدان رئیسعلی دلواری، محل انس قرآنی، درختکاری در دهکده گردشگری، برگزاری مسابقه عکاس از فضای سبز در منازل، همایش بوشهر پایتخت مقاومت همراه با تور گردشگری در سطح شهر و گشت دریایی، بزرگداشت مدرسه اخوت و پور سینا و نیز اختتامیه روز بوشهر را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

شهردار بوشهر در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انجام شده برای معرفی بهتر بوشهر مردم در سطح کشور ابراز داشت: برنامه های مختلفی در طول برگزاری می شود همچون برای نمایشگاه هایی در برخی از استان ها و نیز حضور در برنامه های تلویزیونی همچون برنامه همسفر از جمله کارهایی بوده که در راستای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم بوشهر برگزار شد.

حیدری با اشاره به برخی اقدامات انجام شده برای عید نوروز گفت: با توجه به شهر بوشهر یکی از مقاصد سفرهای نوروزی است کمپ هایی برای استقرار مسافران نوروزی پیش بینی شده است که کمپ شهید بشکوه در میدان انتظام، کمپ شغاب در پارک شغاب و نیز کمپ دهکده گردشگری به عنوان سه کمپ برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha