چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ حجت الاسلام پُردل امام جمعه شبانکاره خواستار استقرار نمایندگی ادارات فرهنگی در بخش شبانکاره شد.

حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) می فرمایند دو خصلت و حالتی که والاتر از آن دو چیزی نیست، ایمان و اعتقاد به خداوند و نفع رساندن به برادران دینی است.

امام جمعه شبانکاره افزود: پیگیری و حل مشکلات مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر و بخش تاریخی و با تمدن شبانکاره مصداق واقعی کلام نورانی اهل بیت علیهم السلام است.

وی به مشکلات بهداشت و درمان اشاره کرد و بیان داشت: درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره که مدت ها است بلاتکلیف مانده و با توجه به خرید زمین مناسب نیاز به برگزاری مناقصه و شروع ساخت دارد که تا الان هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام پُردل تصریح کرد: بیمارستان محلی شبانکاره که در حد یک درمانگاه هم نیست و جهت خدمت رسانی به مردم بخش هیچ گونه امکاناتی ندارد و نیاز به کد بیمارستان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به بُعد مسافت تا مرکز شهرستان برای مردم و مسیر عبور و مرور مسافران و گردشگران، نیاز ضروری و جدّی است که این مشکلات درمانی پیگیری و حل شوند.

امام جمعه شبانکاره درباره مشکلات حوزه کشاورزی، گفت: دشت شبانکاره که قطب کشاورزی استان بوشهر است، نیاز به توجه جدّی دارد.

وی افزود: برای اجرای طرح آبیاری نوین و دیگر طرح ها نیاز است کشاورزان زحمتکش منطقه دیده و نظر آنها شنیده شود و در اجرای طرح های دولت خسارتی به آنها وارد نشود.

حجت الاسلام پُردل با بیان اینکه امکانات ورزشی منطقه بزرگ شبانکاره اصلا مناسب و در شان ورزشکاران قهرمان این خطه نیست، تاکید کرد: زیرساخت های ورزشی شبانکاره مانند سالن ها و چمن های ورزشی به بازسازی اساسی نیاز دارد.

وی عنوان کرد: جاده ها و راه های روستایی برای اهالی روستاها خطرآفرین است و به تعریض و بازسازی نیاز دارد.

امام جمعه شبانکاره ابراز کرد: متأسفانه هر از گاهی شاهد اتفاقات ناگوار و تلفات سنگینی ناشی از نامناسب بودن راه ها و جاده ها هستیم.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت ادارات فاقد ساختمان شد و افزود: زیبنده ارباب رجوع نیست که برای رسیدگی به امورات خود به اداراتی که در ساختمان مسکونی مستقر هستند، مراجعه کنند.

حجت الاسلام پُردل یادآور شد: با توجه به گستردگی بخش شبانکاره و ۲۵ روستای تابعه، باید نمایندگی برخی ادارات مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد در اینجا مستقر شود.

وی بیان کرد: امیدواریم مسئولین به ویژه استاندار، فرماندار و نماینده مجلس در زمینه حل این مشکلات همت به خرج دهند و مردم بخش شبانکاره را از سفر ارزشمند ریاست جمهوری منتفع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha