شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی سرلک

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در مسجد مقدس جمکران به ویژه در ایام نیمه شعبان گفت: حضور میلیونی زائران در مسجد مقدس جمکران رزمایش انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک در مراسم جشن ایران امیدوار در مسجد مقدس جمکران که شامگاه پنجشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه مردم استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در مسجد مقدس جمکران رزمایش انتظار است، اظهار کرد: در جامعه ایران اسلامی افرادی در طراز اصحاب عاشورایی تربیت شده اند و طراز رشد ولایی مردم ما بسیار بالاتر از مردم زمان پیامبر (ص) و امام علی (ع) است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه البته این سخن به این معنا نیست که نقص و ایراد به لحاظ فردی نداریم، تصریح کرد: اگر بخواهیم در رزمایش واقعی که در فرجام زمین که خداوند آن را وعده داده و در صف کسانی که باشیم که رجعت می‌کنند، باید نمونه‌های آن شرایط را در زندگی کنونی خود مشق کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهید محسن حججی گفت: شهید محسن حججی جریان فرهنگی و نورانی را به تنهایی در کشور راه انداخت و این جوان نازنین به اندازه چندین دستگاه فرهنگی ایفای نقش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرلک با تأکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان تصریح کرد: باید همواره به خداوند متعال امید داشته باشیم و باید در این راه در مسیر ولایت اهل بیت (ع) و امام عصر (عج) حرکت کنیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha