یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست هم اندیشی  مدیر حوزه علميه با رئیس پارک علم و فناوری استان یزد

حوزه/ نشست هم‌اندیشی حوزه علمیه و پارک علم و فناوری استان یزد با محوریت همکاری های فی‌مابین و مسیرهای تقویت و توسعه فعالیت های مشترک برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با اشاره به نشست هم‌اندیشی با دکتر میرغفوری رئیس پارک علم و فناوری استان یزد عنوان کرد: حوزه علمیه استان یزد با توجه به ظرفیت های گسترده می تواند از این نیروی خود در مسیر توسعه امور دینی و فرهنگی در استان استفاده کند.

وی اظهار کرد: با در اختیار قرار گرفتن فضای مورد نیاز، فعالیت های حوزه علمیه استان یزد در زمینه های فرهنگی و تبلیغی و همچنین در حوزه مشاوره گسترش خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان این مطلب که باید فرصت ها را خلق کرده و فرصتها را نیز تبیین کرد، گفت: توسعه امور پژوهشی، تشکیل اتاق های فکر و مرکز رشد علوم انسانی و هنر و نیز شناسایی و حمایت از طلاب تحول آفرین باید به صورت جدی و مستمر دنبال شود.

مدیر حوزه علمیه یزد در ادامه افزود: ورود به عرصه ساخت انیمیشن و گیم و نیز تولید شخصیت ها برای این امور از مصادیق بارز نوآوری و توسعه آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha