سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مازندرانی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه روحانیون همواره در کنار مردم و یاریگر مردم هستند، گفت: علما و روحانیون همواره شخصیت های مردمی و امین مردم بوده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، امروز در همایش فصلی روحانیون عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان که محل در ستاد فرماندهی استان برگزار شد،با اشاره به اینکه روحانیون رسالت سنگین تبلیغ و ترویج آموزه های دینی و قرآنی و اهداف انقلابی را بر عهده دارند، گفت: اولین گام در تزکیه جامعه، تزکیه خود فرد است که روحانیون برای تحقق این مهم باید تلاش کنند، ابتدا تزکیه را در خود به وجود آورند.

رئیس عقیدتی سیلسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه روحانی موفق کسی است که تزکیه و تعلیم متناسب با علوم روز را کسب کند، بیان کرد: روحانی موفق ابتدا باید خود از علوم دینی بهره گیرد تا بتواند دیگران را نیز تعلیم دهد.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون همواره شخصیت های مردمی و امین مردم بوده اند، اظهار کرد: در همه برهه های تاریخ پس از اسلام، روحانیون شخصیت های مردمی و تاثیرگذار در بین مردم جامعه بوده اند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه روحانیون در مقابل حکومت های ستمگر و حوادث مختلف تاریخ با مردم بوده اند خاطرنشان کرد: روحانیت در دوران پهلوی که کشور وابسته به آمریکا و انگلیس بود توانست طلسم استبداد را بشکند و پس از انقلاب نیز در راستای تثبیت اهداف انقلاب و در جنگ تحمیلی نیز در جبهه ها از کیان ایران اسامی دفاع کرد.

وی در پایان با بیان اینکه روحانیون همواره در کنار مردم و یاریگر مردم هستند، گفت: نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به ویژه در فراجا نقشی پررنگ و ارزشمنداست که انتظار می رود روحانیت همچون گذشته با اخلاص و سعه صدر در انجام رسالت خود کوشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha