جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: بزرگترین اثر انقلاب اسلامی، بالندگی و رشد بانوان طلبه در عرصه های مختلف اجتماعی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌ های علمیه خواهران کشور، در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید مجتمع تخصصی ریحانة الرسول(سلام الله علیها) جویبار، همراه با آیین رونمایی از ۱۴ عنوان کتاب از تألیفات خواهران طلبه این مرکز با اشاره به پیشینه تأسیس حوزه های علمیه خواهران کشور بیان کرد: از مهمترین و بارزترین تحولات و برکاتی که انقلاب اسلامی به همراه داشت، بالندگی و شکل گیری حوزه های علمیه خواهران است.

وی با تأکید بر دستاوردهای تبلیغی و پژوهشی خواهران طلبه در عرصه های مختلف عنوان کرد: در پرتو پرچم انقلاب اسلامی و عدالت آموزشی، شاهد رشد و اعتلای علمی خواهران در زمینه های مختلف اجتماعی و کنشگری آنها در مسائل روز هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به نقش آفرینی و اثرات حضور بانوان در جامعه خاطرنشان کرد: خواهران طلبه باید مرجعیت در تمامی امور تخصصی بانوان به ویژه در عرصه تولیدات محتوایی و تألیف کتب درسی مدارس داشته باشند.

وی با اشاره به مرارت ها و رنج هایی که علمای پیشکسوت حوزه ها در راه اعتلای دین داشتند افزود: ما باید قدر دان میراثی باشیم که بزرگان و پیشکسوتان حوزه های علمیه با خون دل خوردن‌ها و تحمل رنج ها در راه حفظ دین داشتند.

مدیر حوزه‌ های علمیه خواهران کشور تأکید کرد: برای ظهور آخرین ذخیره هستی و اصلاح جهان نیاز به زمینه سازی و فراهم کردن مقدمات است و این امر مگر با همت و تلاش ما طلاب و مبلغین که متولیان جریان دین داری هستیم، میسر نمی گردد؛ ارتقا به سطوح بالای علمی و تخصص یافتن در علوم و رشته های مختلف دینی از ملزومات تبلیغ و نشر علوم و معارف الهی است.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha