جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی از رسالت های مهم مبلغان و فعالان فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در مراسم رونمایی از ۴ کتاب حوزوی تبلیغی حوزه علمیه لرستان که با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه استان و جمعی از طلاب و مبلغان شهرستان در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد با اشاره به اینکه رسالت سنگین طلاب و مبلغین در عرصه تبلیغ و تبیین آموزه های دینی، گفت: تلاش کنیم تا فرهنگ اسلامی انقلابی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه موظف هستیم با بیان معارف دینی، اعتقادات، اخلاق و تقید مردم به احکام شرعی را ارتقا دهیم، اظهار کرد: تبلیغ و تبیین دستاردهای انقلاب اسلامی و بیان شاخصه های دشمن شناسی و همچنین شناخت نوع دشمنی ها از دیگر رسالت های فعالان حوزه های دین و فرهنگ است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه تلاش کنیم تا جهاد تبیین در جامعه محقق شود، خاطر نشان کرد: اگر در جامعه مسائل دینی و انقلابی تقویت شود می توانیم در برابر دسیسه های شیطانی و تبلیغات دروغین دشمن بایستیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه برخی نوجوانان و جوانان ایران تحت تأثیر تبلیغات دروغین در اغتشاشات اخیر مرتکب خطا و اشتباه شدند، گفت: اهداف پلید و دسیسه های دشمن را برای جوانان تشریح کنیم.

وی در پایان بر تبلیغ، تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha