شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی، طرح کشوری عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تبریز تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمد حسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)تبریز ضمن محکوم کردن تحریم ستاد احیای امر به معروف توسط دولت خبیث انگلیس، به تبیین طرح کشوری عفاف و حجاب ستاد پرداخت .

وی راه حل برون رفت از وضعیت موجود را تصویب این طرح توسط نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: انتظار می رود نمایندگان متعهد برای احیای امر به معروف و نهی از منکر وارد عمل شوند و با تصویب و نهایی کردن این طرح دین خود به شهدای مسجد گوهر شاد را ادا نمایند.

حجت الاسلام نستوهی با اشاره به جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر در اسلام گفت: همه آیات و روایات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر که بیانگر اهمیت والا و حیاتی این دو رکن دین هستند یک طرف و فرمایش امیرالمؤمنین (ع) در تفسیر آیات الهی و سنت نبوی هم یک طرف. حضرت امیر هم چه زیبا فرمود: تمام کارهای نیک و حتی جهاد در راه خدا، در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به اندازه ی آب دهانی در مقابل دریای پهناور بیش نیست.

در پایان این جلسه طلاب این مدرسه با اعلام حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مشارکت در طرح ناظر و سایر طرح های این ستاد اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسبی الله IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام یه حرف معروفی هست که مضمون اینه اکثرا فساد از خاص شروع میشه و به عام سرایت میکنه ولی اصلاح از عام آگاه و طالب حق شروع میشه و خاص هم مجبور به تغییر و اصلاح میشن... وقتی عام نسبت به واجب فراموش شده ی امر به معروف و نهی از منکر بی توجهه چه لزومی داره خواص از این واجب مهم حمایت کنن؟! لطفاً خودمون هم مثل علامه مجلسی شخصا به امر به معروف و نهی از منکر عامل باشیم و به هر معروفی که میشناسیم امرکننده به شیوه خداپسند باشیم و نهی کننده از مواردی که می دونیم منکر هستن ، به شیوه درست و خداپسندانه باشیم ... عالم محضر خداست ، در محضر خدا معصیت نکنیم!! بی تفاوت نباشیم ... بی توجه نگذریم ... احیا کننده ی واجبات الهی به خصوص واجب فراموش شده ی امر به معروف و نهی از منکر باشیم ...