جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه با اعلام اینکه مساجد گناوه پررونق است، عنوان کرد: باز هم نیاز به تلاش و هم گرایی بیشتر است تا بتوان این سنگرها را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه جمعه شب در مراسم غبارروبی مسجد امام حسین (ع) گناوه، اظهار داشت: دهه آخر ماه شعبان که به نام دهه تکریم و تعظیم مساجد نام گذاری شده است، فرصت خوبی برای آماده سازی مساجد جهت استقبال از ماه رمضان است.

امام جمعه گناوه با اشاره به جایگاه مسجد در اسلام، افزود: مسجد بهترین و محبوب ترین بقاع الهی و مکان‌ها است.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم سنگر مساجد بدون سرباز شود و دشمنان آن را فتح کنند، ادامه داد: رشد معنوی و برکاتی که شامل حال شهدای ما شده به دلیل حضور در مساجد و معنویات بوده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: همانگونه که مساجد در سال‌های دفاع مقدس محلی برای اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل بودند، امروز هم در جنگ فرهنگی، سنگری برای مقابله با این جنگ و تربیت و تعالی و جوانان و نوجوانان و مهمترین راهکار مقابله با آسیب‌های گریبانگیر جامعه هستند.

وی با تأکید بر لزوم ترغیب فرزندان از کودکی به حضور در مساجد، بیان کرد: برای رونق گیری مساجد به وسیله حضور مردم تلاش کنیم.

امام جمعه گناوه با اعلام اینکه مساجد گناوه پررونق است، عنوان کرد: باز هم نیاز به تلاش و هم گرایی بیشتر است تا بتوان این سنگرها را حفظ کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha