شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مریم حسن پور

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد اعلام کرد: با آغاز ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۳۰۰ مبلّغ خواهر در نقاط مختلف گردشگری استان مشغول فعالیت خواهند شد .

خانم مریم حسن پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد بیان کرد: با آغاز ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۳۰۰ مبلغ خواهر در نقاط مختلف گردشگری استان یزد به اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی متنوع خواهند پرداخت که از این تعداد ۱۵۱ مبلّغ در شهر یزد و ۲۰۸ مبلّغ در سایز شهرستان های مشغول به فعالیت خواهند شد .

وی با اشاره به اینکه اعزام ها تا پایان ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، افزود: خواهران مبلغه در این ایام به صورت تمام‌وقت و پاره‌وقت در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز و اماکن فرهنگی و گردشگری حضور دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد، استقرار تیم تبلیغی خواهران حوزوی در مسجد جامع یزد را از اهم برنامه ها اعلام و بیان کرد: پاسخ به احکام شرعی و شبهات، اجرای پویش های مهدوی با عنوان «دختر رهبر»، اجرای زیارت مجازی، پویش «عکس با حجاب» و ... از جمله برنامه های تبلیغی ثابت در این پایگاه گردشگری می باشد .

وی از برپایی دوره های ویژه با محوریت ضرورت کار فرهنگی در راستای حفظ حریم حجاب برای مبلغان تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: یک کارگاه آموزشی نیز در این راستا برگزار شد که در بخش اول به موضوع اجرای آموزشی تذکر لسانی با ۴ مخاطب مختلف در بخش دوم به اجرای آموزشی کارهای فرهنگی گروه های سه شنبه های مهدی؛ دختران آفتاب؛ چهارشنبه های طلایی؛ سنگر جنگ نرم؛ ترنم وصال پرداخته شد.

حسن پور در ادامه از برگزاری دوره تکمیلی با عنوان «جذب و تأثیرگذاری در ۳ دقیقه» ویژه خواهران طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر خبر داد و گفت: این دوره با حضور حجت الاسلام و سامان هادی پور روز یکشنبه ۲۸ اسفند در مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد برگزار خواهد شد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha