شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران سمنان گفت: امیدواریم در سال جدید با اتکال به خداوند منان و به پشتوانه سرمایه‌های ارزشمند انسانی کارآمد و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات موجود، به گونه ای عمل نماییم تا حرکت در مسیر تمدن سازی و نیز ارتقای سطح رضایتمندی جامعه طلاب در راستای اهداف و برنامه‌های حوزه‌های علمیه بیش از گذشته تحقق یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در پیامی به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید با اتکال به خداوند منان و به پشتوانه سرمایه‌های ارزشمند انسانی کارآمد و هم چنین بهره گیری از کلیه منابع و امکانات موجود، به گونه‌ای عمل نماییم تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حرکت در مسیر تمدن سازی و نیز ارتقای سطح رضایتمندی جامعه طلاب در راستای اهداف و برنامه‌های حوزه‌های علمیه بیش از گذشته تحقق یابد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و دمیده شدن روح نشاط و حرکت به سوی بالندگی و سرافرازی در کالبد منتظران می‌باشد و تقارن آن با ماه ضیافت الهی و بهار قرآن را به محضر مراجع بزرگوار تقلید خاصه مقام معظم رهبری (دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه و تمامی بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شایسته است با فرارسیدن روزی که در آن توقع ظهور می‌رود برای تعجیل در امر فرج صاحب الزمان(عج) دست به دعا برداریم چرا که فرموده‌اند: «نوروزی نیست مگر آن که در آن توقع فرج داریم، زیرا نوروز از روزهای ما است» (بحارالانوار، ج۵۶، ص۱۱۹).

امیدواریم در سال جدید با اتکال به خداوند منان و به پشتوانه سرمایه‌های ارزشمند انسانی کارآمد و هم چنین بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات موجود، به گونه‌ای عمل نماییم تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حرکت در مسیر تمدن سازی و نیز ارتقای سطح رضایتمندی جامعه طلاب در راستای اهداف و برنامه‌های حوزه‌های علمیه بیش از گذشته تحقق یابد.

از تلاش‌های بی شائبه و مجدانه یکساله همکاران گرامی، اساتید، کادر و مدیران محترم مدارس تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون شما بزرگواران را در سال پیش رو خواستارم.

و من الله التوفیق

مهدی نجم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha