جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان با اشاره به شعار سال، گفت: رشد اقتصادی تنها از طریق جهش تولید حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان، با اشاره به شعار سال اظهار داشت: رشد اقتصادی، تنها از طریق جهش تولید حاصل می‌شود و در شرایطی که اتاق‌ فکرهای آمریکایی، نبردی همه‌ جانبه علیه اقتصاد کشور به ‌راه انداخته‌اند، بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیازمند یک رشد سریع و مستمر است.

امام جمعه برازجان افزود: باید با اتکا به سیاست‌های درون‌زا و برون‌گرای اقتصاد مقاومتی، وضعیت اقتصادی کشور را سرو سامان بخشید و با مهار تورم و حفظ ارزش پولی ملی، با همت صنعتگران و کارآفرینان داخلی، نرخ تولیدِ ملی را افزایش داد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صف اول یاری ‌رسانی به یکدیگر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر یکی دیگر از مظاهر حل مشکلات بزرگ به‌ دست مردم در دوران کرونا و با رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه نمایان شد.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به پخش اذان و اقامه نماز جماعت در ادارات شهرستان، عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنها، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجهه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسؤولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع و توجیه قانونی و عقلی و منطقی عدم انجام خواسته های نامربوط ارباب رجوع از جمله معروفات اداری است.

وی افزود: توجه به کسب رضایت مردم و در نهایت رضایت الهی، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین، رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم، رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با مراجعین و حضور به موقع در محل کار و تعیین جایگزین در وقت عدم حضور نیز از دیگر معروفاتی است که باید در ادارات رعایت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha