شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در استان شاهد حضور مدیرانی بوده ایم که هزاران حرف و حدیث درباره آنها وجود داشت و بنده خواستار رسیدگی دستگاه قضا بودم تا در صورت واقعی بودن حرف ها فرد مورد نظر عزل شود و یا در صورت غیرواقعی بودن حرف و حدیث‌ها با فرد اتهام زننده برخورد شود، اما هیچ اتفاقی رخ ندهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی در مراسم آیین برادری و محفل انس با قرآن کریم که در محل تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: در دعای آغاز سال نو و نیز دعاهای ماه مبارک رمضان از خداوند متعال درخواست داریم که خداوند متعال حال ما را به بهترین حال تغییر دهد و نیز در تعقیبات نماز ها در ماه مبارک رمضان تقاضا داریم که خداوند حال خوبی به ما عنایت کند که این حال خوب هم از جنبه فردی و هم از جنبه اجتماعی است.

امام جمعه زاهدان افزود: برای داشتن حال خوب، نقطه ابتدایی این است که در خصوص خود و ارتباطمان با خداوند متعال و جهان هستی به تفکر بپردازیم و سپس به کار و فعالیت بپردازیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی ضمن قرائت و شرح دعای ابوحمزه ثمالی بهدبیان نکاتی برگرفته از این دعا پرداخت و عنوان داشت: باید بدانیم در هر جایگاهی که قرار داشته باشیم فردای قیامت برای ما کارساز نخواهد بود و تنها عملمان در دنیا به فریاد ما خواهد رسید.

وی اظهار کرد: اگر بتوانیم نعمت ها و امکاناتی که از خداوند به ما رسیده را در راستای خدمت به خلق و پیشرفت جامعه به کار گیریم فردای قیامت می توانیم به رحمت الهی امیدوار باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تحول حال، خلوت با خداوند متعال، تفکر به خویشتن، ارزیابی عملکرد و تصمیم‌گیری درست برای آینده است.

وی عنوان کرد: شب‌های قدر مقدرات سال بعد به امضای ولی الهی می رسد و بهترین فرصت برای ایجاد رابطه با خداوند متعال است تا خیر دنیا و آخرت برای ما مقدر شود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ما در سیستان و بلوچستان سرمایه های فراوان و زمینه های رشد زیادی داریم اما دچار ضعف در کار و کم کاری هستیم و باید برای رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی استان تلاش کنیم که در این صورت امنیت پایدار نیز محقق خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز امام علی(ع) عدالت خواهی بود و ایشان الگوی انسانیت هستند اما ما در جامعه خود چه مقدار به دنبال اجرای عدالت علوی هستیم و نمونه آن کشته شدن افرادی در روز جمعه هشتم مهر ماه بود که علیرغم تاکید مقام معظم رهبری بر مجازات کسی که مرتکب این جنایت شده و ارجاع کار به رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی چه اقدامی صورت گرفته و قوه قضائیه برای اجرای عدالت کجاست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی اذعان کرد: در سیستان و بلوچستان شاهد حضور مدیرانی بوده ایم که هزاران حرف و حدیث درباره آنها وجود داشت و بنده خواستار رسیدگی دستگاه قضا بودم تا در صورت واقعی بودن حرف ها فرد مورد نظر عزل شود و در صورت غیرواقعی بودن حرف و حدیث‌ها با فرد اتهام زننده برخورد شود، زیرا نمی شود که یک مسئول نظام به انواع و اقسام اتهامات متهم باشد اما هیچ اتفاقی رخ ندهد.

وی گفت: در سطح کشور نیز کاندیداهای ریاست جمهوری یکدیگر را به انواع و اقسام اتهامات متهم می کنند اما هیچ اقدامی در صدد برخورد با فرد خاطی یا فرد اتهام زننده صورت نمی‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha