دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1079866
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
شب قدر

حوزه/ یکی از مهمترین محل‌های برگزاری شب‌های قدر در بوشهر، مصلی جمعه بوشهر است که سالانه در این ایام میزبان روزه داران است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قرار است امسال مراسم شب‌های قدر در تاریخ ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان رأس ساعت ۲۲:۱۵ شب در مصلای امام خمینی(ره) برگزار و به صورت زنده از سیمای مرکز بوشهر پخش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ماه مبارک رمضان نیمه خود را پشت سر گذاشته و اینک روزه داران خود را برای سه شب سحرگاهی آماده می‌کنند، لیالی قدر فرصتی است برای خلوت با معبود و شستن گناهان و از طرفی پیمان مجدد و بیعتی دوباره با خدا.

در بوشهر همه ساله شاهد برگزاری این مراسم معنوی در مساجد و حتی منازل خانگی هستیم و می‌بینیم که جمعیت انبوهی می‌آید تا در این شب‌های مهم سال که به نوعی مهمترین شب‌های هر انسانی است، با خدای خود خلوت کند.

یکی از مهمترین محل‌های برگزاری این مراسم مصلای جمعه بوشهر است که سالانه در این ایام میزبان روزه داران است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، قرار است امسال مراسم شب‌های قدر در تاریخ ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان رأس ساعت ۲۲:۱۵ شب در مصلی امام خمینی(ره) برگزار و به صورت زنده از سیمای مرکز بوشهر پخش شود.

شب اول قدر با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی برگزار خواهد شد و در شب‌های دوم و سوم قدر نیز، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سخنرانی می‌کند.

مصلای بوشهر در سه شب قدر میزبان مداحان و قاریان مطرح استان بوشهر نیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha