چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مترو

حوزه/ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌ شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا دو بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی با بیان اینکه خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا دو بامداد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: متروی تهران همواره سعی کرده است، در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند، برهمین اساس برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، سرویس‌دهی در خطوط درون شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت دو بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر در شامگاه یکشنبه بیستم فروردین ۱۴۰۲ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، افزود: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۲ تا دو بامداد روز بعد (دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر، اضافه کرد: مانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه‌شنبه بیست و دوم و پنجشنبه بیست و چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت دو بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

وی افزود: متروی تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس و انشعاب فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha