شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: باید با اجرای برنامه های فرهنگی و برنامه ریزی های درست توطئه های دشمنان را که سبب هنجار شکنی برخی افراد ناآگاه شده است از بین ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، بهنام نظری در نشست فرهنگی که در مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک و با حضور خانم مفتح زاده معاون امور بانوان استانداری مرکزی، خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و جمعی از طلاب خواهر برگزار شد، گفت: طلاب و روحانیون به ویژه طلاب خواهر نقش مهمی در تبیین فرهنگ دینی، عفاف و حجاب و معارف اسلامی دارند که باید در این راستا تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی با اشاره ای به اغتشاشات سال ۱۴۰۱ و توطئه های دشمنان برای ایجاد نا امنیتی و ناامیدی در جامعه بیان کرد: فوت مهسا امینی یک حربه از طرف دشمن بود و از این طریق می‌خواستند ایران اسلامی را به هم بریزند که خوشبختانه بار دیگر توطئه آنها با هوشیاری ملت به ویژه بانوان خنثی شد.

حضور بانوان در میدان، دشمن را خلع سلاح می کند

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران آگاه و هوشیار هستند و مسئولان امر نیز همه چیز را به طور دقیق زیر نظر دارند، اظهار کرد: باید با اجرای برنامه های فرهنگی و برنامه ریزی های درست توطئه های دشمنان را که سبب هنجارشکنی برخی افراد ناآگاه شده است از بین ببریم که این کمی زمانبر است و باید با ظرافت کار انجام شود .

این مقام مسئول همچنین بر همکاری ستاد امربه معروف، بسیج و گروه های مرمی اشاره کرد و ادامه داد: از طلاب هم خواسته شد که پای کار باشند و بحمدالله استان در جلوگیری از اغتشاشات، خیلی خوب عمل کرد.

حضور بانوان در میدان، دشمن را خلع سلاح می کند

نظری با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول حیات با برکت خود دستاوردهای زیادی داشته است که باید این دستاوردها برای همگان بیان شود.

این مقام مسئول همچنین به اهمیت جهاد تبیین تأکید کرد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی و بیانات خود به جهاد تبیین و توجه به پیشرفت های کشور تاکید فرمودند و ما نیز باید در رستای تبیین دستاور های نظام تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم مفتح زاده نیز در سخنانی با اشاره به وظیفه و نقش بانوان طلبه بیان کرد: طلاب علوم دینی نیز باید در بحث حجاب و عفاف همکاری های لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه خانم وکیلی ضمن تشکر از حضور معاون امنیتی سیاسی استانداری از خانم مفتح زاده خواستند که این جلسات ادامه داشته باشد.

دومین جلسه روز ۱۲ اردیبهشت در مدرسه الزهرا (س)- اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha