شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ ماهر حمود - روز قدس

حوزه/ شیخ ماهر حمود بر لزوم حمایت همه جانبه از مردم فلسطین در داخل و حضور در نبرد محور مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شهر صیدا به دعوت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله برای شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس که وی آن را بخشی از مقابله مردم فلسطین و مردم منطقه در دفاع از قدس و مسجد الاقصی دانست، پاسخ داد.

شهر صیدا در همبستگی با مردم فلسطین و در حمایت از نگهبانان و معتکفان در مسجد الاقصی به دعوت شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، راهپیمایی ترتیب داد.

شیخ ماهر حمود در پایان این راهپیمایی به ایراد سخنرانی پرداخت و در آن بر لزوم حمایت همه جانبه از مردم فلسطین در داخل و حضور در نبرد محور مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

وی تأکید کرد: محور مقاومت در موضع گیری و وحدت جبهه ها و میادین جدی است و آماده هرگونه رویارویی واقعی با دشمن است چرا که راه را برای پیروزی های آینده هموار می کند.

شیخ حمود گفت: لبنان زمانی به پیروزی دیگری دست یافت که رژیم اسرائیل پس از سکوت این جبهه از سال ۲۰۰۶ به موشک های شلیک شده از لبنان پاسخ داد؛ زیرا آنها می دانند که در سطح نبرد واقعی با لبنان نیستند.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت خطاب به شرکای وطن، گفت: ای شرکای ما در وطن، جنوب امروز مثل ۴۰ سال پیش نیست و جبهه ای است که دشمن را می لرزاند.

شیخ حمود اشاره کرد: همزیستی تاییدی بر این امنیت است که با قدرت لبنان حاصل می شود و این امر تنها با قدرت مقاومت خواهد بود.

وی خواستار رفع محدودیت‌ها برای ارتش لبنان و اجازه دادن به ارتش برای مقابله با دشمن شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha