شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاج آقا اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از فرصت باقیمانده ماه مبارک رمضان در مسیر رشد معنوی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری، شنبه شب طی سخنانی در جمع کارکنان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به لزوم قدردانی از فرصت باقیمانده از ماه مبارک رمضان ابراز داشت: ماه رمضان به عنوان ماه خوبی ها و مظهر مهربانی و فیض خدای متعال رو به پایان است و خوشا به سعادت کسانی که از زمان باقی مانده این ماه در مسیر نشاط معنوی و خودسازی نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: در شرف و فضیلت ماه رمضان بر دیگر ماه های سال همین بس که خدای متعال شب قدر را در ماه رمضان قرار داده و این زمان بهترین فرصت برای پیدا کردن گوهر گمشده انسان در مسیر سیر و کمال الی الله است.

وی همچنین با تأکید بر لزوم تلاش و مجاهدت همه جانبه در مسیر بندگی خدا و بهره گیری حداکثری از فرصت عظیم رمضان در همین راستا گفت: ماه رمضان، ماه عبودیت و بندگی و بهترین فرصت برای زدودن غبارهای غفلت و گمراهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت: خدای متعال بر اساس لطف و مرحمت خود، انسان را پربها آفریده و لذا حیف است که آدمی خود را به چیزهای کم بها و بی ارزش بفروشد و به این وسیله خود را از دست یابی به سعادت دنیا و آخرت محروم سازد.

وی افزود: همه تلاش خود را در مسیر نشر ارزش های الهی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بکار بگیریم و از فرصت هایی که در اختیار داریم به نحو احسن استفاده نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha