پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رضا نوری

 حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به ارزش ارتش، گفت: عزتمندی ایران اسلامی در دنیا ثمره غیرتمندی نیروهای مسلح ما است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، با تبریک این روز، اظهار داشت: غیرت نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی در دنیا شده است.

وی افزود: غیرت نیروهای مسلح بارها و بارها به اثبات رسیده است و نمونه بارز آن در زمان دفاع مقدس است که نیروهای مسلح همراه مردم و رزمندگان نگذاشتند ذره‌ای از خاک ایران از دست برود.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: در حقیقت در دوران دفاع مقدس این غیرت دینی بود که سبب پیروزی رزمندگان در جبهه حق علیه باطل شد.

وی ادامه داد: اگر غیرت دینی وجود نداشت متجاوزان افزون بر تصرف خاک کشور ما آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را هم از بین می‌بردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری غیرتمندی دینی را شاخصه اصلی مردم، نیروهای مسلح و به‌ویژه ارتش دانست و تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی هم این غیرت دینی بود که سبب شد مردم آن دوران سخت و طاقت‌فرسا را تحمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون هم این غیرتمندی در برابر ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که سبب ماندگاری انقلاب اسلامی‌شده است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: اکنون هم مردم به طرق گوناگون غیرت دینی خود را در حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن به اثبات رسانده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اینکه مردم در برابر توطئه‌ها، بحران‌ها، تحریم‌ها و فشارهای مختلف محکم و استوار ایستاده و از خاک و میهن خود دفاع می‌کنند نشان‌دهنده غیرت دینی آن‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha