دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی این عید بزرگ وارزشمند را به آحاد مردم استان قزوین تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
" الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت

عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عشق، همراه با حضور عارفانه در سجود، نغمه عبودیت سر داده، هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا کردند.

عید فطر روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز میگردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بیکران، به ستایش باریتعالی پرداخته و زنگار گناه را از آینه روشن قلب وجان میزداید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم شهروندان در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعیدفطر به پیشگاه حضرت ولی عصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضر ت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) و تمام مردم مومن و ولایتمدار استان قزوین، از خداوند قادر متعال رستگاری، عزت و کرامت و صحت و عافیت همگان را مسألت می نمایم.

اصغر عرفانی
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha