جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معین

حوزه/ مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان از آغاز طرح شناسایی «طلاب زبان دان، مستعد و فعال عرصه بین الملل» خبر داد.

حجت الاسلام جواد معین مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد از آغاز طرح شناسایی «طلاب زبان دان، مستعد و فعال عرصه بین الملل» خبر داد.

وی با اشاره به اهداف این فراخوان شناسایی طلاب گفت:‌ با عنایت به «سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان در افق ۱۴۱۷» در خصوص رسالت و مأموریت حوزه علمیه نسبت به تعلیم، تبیین و ترویج علوم و معارف اسلام ناب محمدی و پاسداشت آن در برابر برداشت های نادرست و تبیین ناصواب، ‌از طریق تربیت نیروهای مهذّب، متخصص،‌ آگاه و کارآمد در سطح ملی و بین المللی، در اولین گام، طلاب آشنا به یک زبان خارجی که در عرصه فعالیت های بین المللی دارای توانمندی و سابقه هستند شناسایی خواهند شد.

مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان ادامه داد: طلاب می توانند از طریق تکمیل فرم اولیه در لینک https://formafzar.com/form/d۱pki مشخصات خود را ثبت و در این طرح شرکت نمایند.

حجت الاسلام معین ضمن اشاره به مهمترین مزایای این طرح عنوان کرد: در این طرح ضمن شناسایی طلاب زبان دان و مستعد در فعالیت های بین الملل، و هم چنین رایزنی و تعامل با مراکز و سازمان های ذیربط، می توان از توانایی و ظرفیت های طلاب خراسانی در عرصه های مختلف داخل و خارج از کشور استفاده نمود.

شایان ذکر است، مهلت تکمیل فرم و شرکت در این فراخوان تا ۲۰/ ۰۲/ ۱۴۰۲ بوده و هم چنین تلفن ۰۵۱۳۲۰۰۸۳۲۷ (مدیریت روابط ملی و بین الملل) پاسخگوی سؤالات طلاب در این زمینه می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha