جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: انتظاری که از اساتید می رود این است که خروجی مدارس نیروهای دینی و اسلامی تأثیرگذار و کارآمد در جامعه اسلامی باشد، چرا که طلبه پروری رسالت اصلی اساتید است که به هیچ وجه با عناصر مادی قابل ارزیابی و معامله نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی ظهر امروز در جمع مدیر و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان گفت: جایگاه اساتید در بحث تعلیم و تربیت جایگاه بسیار والا و ارزشمندی است.

وی خاطرنشان کرد: شاگردپروری از مکتب امام باقر(ع) و امام صادق (ع) نسل به نسل به اساتید امروز جامعه اسلامی رسیده است، از این رو این جایگاه بسیار پرارزش بوده و با هیچ عنصر مادی قابل مقایسه نیست.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: انتظاری که از اساتید می رود این است که خروجی مدارس نیروهای دینی و اسلامی تأثیرگذار و کارآمد در جامعه اسلامی باشد، چرا که طلبه پروری رسالت اصلی اساتید است که به هیچ وجه با عناصر مادی قابل ارزیابی و معامله نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: استاد مطهری الگوی خوب و جامعی است که هم علمش و هم احساس وظیفه‌اش به روز بود؛ درک ایشان از اوضاع و شرایط روزگار قابل تامل بوده و نیاز جامعه را به خوبی درک و فراخور آن حرکت می کردند.

وی اظهار کرد: مدیریت علاوه بر شاخص های اولیه‌ای که دارد مهارتش به این است که ظرفیت‌هایی را که در اساتید و طلاب وجود دارد کنار هم گذاشته و ظرفیت افزایی کند تا بتواند انرژی های پراکنده را به انرژی جلوبرنده تبدیل کند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید سیدباقر علمی مدرسه مولاوردیخان معرفی شد .

طلبه پروری رسالت اصلی اساتید است

انتهای پیام /

طلبه پروری رسالت اصلی اساتید است

طلبه پروری رسالت اصلی اساتید است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha