دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سیفی مازندرانی

حوزه/ آیت الله سیفی مازندرانی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به خانه های مردم بی دفاع نابلس را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیفی مازندرانی با صدور بیانیه ای جنایت اسرائیل علیه مردم مظلوم نابلس را محکوم کرد که به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین
إنا من المجرمین منتقمون

بار دیگر رژیم غاصب صهیونیست جنایتی دیگر را رقم زد، و شبانه خانه های مردم بی دفاع نابلس را وحشیانه مورد حمله قرار داد.

در این جنایت هولناک جمعی از مردان و زنان و اطفال بی دفاع، از جمله سخنگو و برخی فرماندهان جنبش جهاد اسلامی با همسران و فرزندان خردسالشان، ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. طوبی لهم.

اما آنچه روشن است، این جنایت ددمنشانه بدون چراغ سبز آمریکای جنایتکار و پشتیبانی برخی سران ظالم و مستکبر اروپایی نبوده است.

نخست وزیر خونخوار و فرماندهان آدم کش و روباه صفت رژیم غاصب صهیونیست بدانند که با این تجاوز مخفیانه در دل شب کلید شروع رمز عملیات قهرمانانه فرماندهان با ایمان و غیور فلسطین را با دست پلید خود فشردند.

همانگونه که بعضی فرماندهان مقاومت اشاره کرده اند، دیگر پایان هجوم گسترده شیران بیشه فلسطین بدست سران این رژیم سفاک نخواهد بود .
این خائنان سفاک بدانند که غیرت انسانی و الهی دلیر مردان محور مقاومت ، سپاه پاسداران، الحشدالشعبی ، حزب الله ، انصارالله و همه مجاهدان و مدافعان از این جنایت وحشیانه بجوش آمده و اینان تا وارد کردن ضربه مهلک بر پیکر پلید این رژیم غاصب از پای نخواهند نشست.

حوزه علمیه به ویژه حوزه علمیه قم، فضلاء و روحانیون و علماء از مردم مظلوم فلسطین حمایت نموده و از جنایات اسرائیل غاصب اعلام انزجار می نمایند.

ألیس الصبح بقریب؟


والسلام علی عبادالله الصالحین المجاهدین فی سبیله.
حوزه علمیه قم
علی اکبر سیفی مازندرانی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ه.ش
۱۸ شوال ۱۴۴۴ ه.ق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha