دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه هماهنگی دهه کرامت استان آذربایجان غربی

مدیر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی گفت: تعمیق‌بخشی و انس قلوب با امام هشتم از اصلی‌ترین وظایف دبیرخانه کانون های خدمت رضوی محسوب شده و با تخصص‌ها و مناسبت‌های مختلف این امر صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مدیر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی دهه کرامت آذربایجان غربی که شنبه برگزار شد، ضمن تقدیر از مسئولین شهرستانی و کانون های خدمت رضوی استان اظهار داشت: فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های رضوی مرهون تلاش تمام اعضا، دبیران و مسئولین کانون های خدمت رضوی بوده و امیدوارم توفیق خدمتگزاری در آستان قدس رضوی را داشته باشیم.

وی افزود: دبیرخانه کانون های خدمت رضوی هفت سال است که راه اندازی شده است؛ کاروان زیر سایه خورشید هم ۱۵ سال است که در استان‌های کشور به اجرای برنامه می‌پردازد و پرچم مقدس و متبرک امام رضا(ع) و خادمین حضرت مهمان آذربایجان‌غربی و سایر استان‌ها می‌شوند.

اُنس با امام هشتم از اصلی‌ترین وظایف کانون های خدمت رضوی است

حجت الاسلام نوروزنژاد بیان کرد: گرامیداشت دهه کرامت ماموریت اصلی کانون‌های خدمت رضوی در طول سال محسوب شده و ساری وجاری شدن محبت امام رضا(ع) در سراسر کشور فلسفه وجودی این کانون‌ها می باشد.

وی اظهار کرد: تعمیق‌بخشی و انس قلوب با امام هشتم از اصلی‌ترین وظایف دبیرخانه کانون های خدمت رضوی محسوب شده و با تخصص‌ها و مناسبت‌های مختلف این امر صورت می‌گیرد و خادمیاران با تخصص و فعالیت‌های مختلف به یاری زائران این حضرت می‌شتابند و چون این خدمت از محبت امام رضا(ع) سرچشمه می‌گیرد موجب ایجاد حب بیشتر با امام رئوف می‌شود.

مدیر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با بهانه‌های مختلف از جمله اهدای جهیزیه به نوعروسان، اطعام و پخش ارزاق، فعالیت ها در قالب کانون مختلف تلاش می‌شود نام و محبت امام هشتم در جامعه ساری و جاری شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه دریای پر تلاطم فتنه‌ها، تهاجم فرهنگی، جنگ ترکیبی و شناختی که توسط دشمن هدایت می‌شود اظهار داشت: راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، تعمیق بخشی به الفت و انس مردم و نسل جدید با ائمه اطهار(علیهم‌السلام) است.

اُنس با امام هشتم از اصلی‌ترین وظایف کانون های خدمت رضوی است

حجت‌الاسلام نوروزنژاد عنوان کرد: دشمن امروزه متوجه شده که با گرفتن اعتقاد، شناخت و حب جوانان دیگر نیازی به حمله نظامی ندارد و تلاش می‌کند با تضعیف و قطع ارتباط مردم با خدا و معصومین به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با اشاره به ساخت فیلم لانه عنکبوت که مشهد مقدس را هدف قرار داده است اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از محبت و الطاف امام رضا(ع) که مانند شبکه‌ای دل‌های مردم را با او گره زده هراس دارند و از هر جا که دشمن احساس خطر کند، همان جا نقطه قوت ما است.

مدیر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تقویت شبکه خادمیاری و خدمت‌رسانی با نام و یاد امام رضا(ع) موجب شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود

حجت الاسلام نوروز نژاد افزود: در دهه کرامت برنامه‌های شایسته و درخور و با محوریت جهاد تبیین اجرا شود. برنامه‌های این ایام به دو بخش دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی و برنامه زیر سایه خورشید انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان‌ها برای استفاده حداکثری از کاروان زیر سایه خورشید برنامه‌ شاخص در قالب استقبال از خادمین بارگاه رضوی، ویژه برنامه جشن دهه کرامت را برنامه ریزی و اجرایی کنند.

در ادامه مسئولین شهرستانی و کانون های خدمت رضوی استان به تشریح برنامه های شاخص و پیشنهادی خود در دهه کرامت پرداختند.

در پایان جلسه نیز احکام آقای خلیل گل محمدی به عنوان معاون کانون های خدمت رضوی و قاسم رحیم زاده به عنوان مسئول روابط عمومی توسط حجت‌الاسلام نوروز نژاد مدیر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی اعطاء گردید.

اُنس با امام هشتم از اصلی‌ترین وظایف کانون های خدمت رضوی است

اُنس با امام هشتم از اصلی‌ترین وظایف کانون های خدمت رضوی است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha