دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر ضرورت تبیین سیره تربیتی امام صادق (ع) برای خانواده ها و نسل جوان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی، صبح امروز در جمع مبلغین طرح امین شهرستان قزوین و البرز ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: اگر به دنبال قرآن و عترت و سبک زندگی اسلامی هستیم باید به سیره عملی امام صادق(ع) بپردازیم و در این راستا سیره تربیتی حضرت را به اطلاع مردم، جوانان و خانواده ها برسانیم.

وی با بیان این که حضرت امام جعفرصادق(ع) با بیانی فصیح و کلامی بلیغ زبان رسای اسلام بود، اظهار کرد: فضائل و مناقب امام صادق (ع) بر کسی پوشیده نیست، ایشان در تمامی عصرها همواره نه تنها معلم شیعیان بلکه تمامی افراد بوده اند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه، افزود: کسی که به عنوان طلبه به حوزه علمیه ورود پیدا می کند جزو سربازان خاص امام زمان(عج) و در زمره شاگردان امام صادق(ع) و امام باقر(ع) قرار می گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: اگر ارزش های ذاتی طلبگی و اهداف حوزه را در نظر بگیریم حضور در حوزه های علمیه و تحصیل در آن یک فرصت ویژه است که ارزشی بالا و عمیقی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی عنوان کرد: اگر ارزش های حقیقی و معنوی و واقعی حوزه و حوزوی شدن و ماندن در حوزه به خوبی انتقال داده شود و فرصت حضور به خوبی ترسیم شود به طور قطع کسانی را که خداوند متعال به آنها توفیق داده است وارد این مسیر معنوی خواهند شد.

سیره تربیتی امام صادق (ع) برای خانواده ها و نسل جوان تبیین شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha